sobota, 22 września 2012

Zapowiedź

Witajcie !!

Dzisiaj miałam cudowny dzień ( mimo tego, że padało ). Pojechałam z mamą na zakupy do Szczecina ; ) Oczywiście obowiązkowo zwiedziłam Galaxy i Kaskadę. Już dawno tam nie byłam.... sporo się zmieniło. Cieszę, że powstało tam sporo nowych sklepów, butików....dzięki temu przez kilka dni będę wam pokazywać moje łupy ^^

Jutro pokażę Wam mój pierwszy Strój Dnia ( OOTD ) ; ) Cieszę się bardzo, ponieważ kupiłam sporo ładnych rzeczy na jesień : )



__________________________________________________________________________________________

Zahaczyłam też o The Body Shop i wzięłam dwie próbki. ; ) Jedną z ich nowej linii czyli Olejek z drzewa herbacianego oraz krem do rąk o zapachu migdałowym : D

A oto one:



Jestem bardzo ciekawa tego olejku, ponieważ czytałam o nim bardzo pozytywne opinie. A oto i krótki opis :

"Seria z drzewa herbacianego jest zalecana w przypadku skóry z problemami, tak jak i leczenia pojedynczych wyprysków. Jego regularne stosowanie zmniejsza również pory i wyrównuje skórę. Olejek Tamanu zawarty w prezentowanym produkcie, zmniejsza także zaczerwienienia i podrażnienia. Nie wysusza skóry !
Zastosowanie:
- bezpośrednio na skórę za pomocą wacika - miej zdrową skórę !
- do masażu - wystarczy kilka kropli rozgrzać w dłoni, aby zapewnić sobie aromatyczny masaż
- do kąpieli - wlej kilka kropel do wanny i ciesz się niepowtarzalnym zapachem
- do inhalacji - by zapewnić skórze głębokie oczyszczenie.

Skład: Water, Alcohol Denat., PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Polysorbate 20, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Limonene, t-Butyl Alcohol, Calophyllum Inophyllum Seed Oil, Citral, Leptospermum Petersonii (Lemon Tea Tree) Oil, Denatonium Benzoate, Tocopherol


Cena: 20zł / 10ml"

A więcej na ---> http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=38430

A co Wy o nim sądzicie ? ; )

Miłego wieczoru ; *
Monika

4 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...