środa, 5 sierpnia 2015

Pomadka w kredce?? Golden Rose



WITAJCIE !!


Właśnie zauważyłam, że liczba odwiedzin mojego bloga przekroczyła 100 000 !!! Tak bardzo się cieszę, że tutaj zaglądacie i komentujecie !! :) Zakładając go nawet nie śniłam o tym, że doczekam takiej liczby!! Jeszcze raz dziękuję:*

Dzisiaj natomiast chciałabym przedstawić pewną nowość( przynajmniej dla mnie), mowa tutaj o pomadkach w kredce od Golden Rose. Zaciekawiona tym produktem, kupiłam aż dwa odcienie. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z taką formą pomadki...trzeba próbować nowości :P Jestem ciekawa, czy już spotkałyście się z nimi, jeżeli tak to jakie są wasze wrażenia i opinie. Jeżeli jesteście ciekawe mojej, to zapraszam do czytania i oglądania oczywiście ; )

Wybrałam dość neutralne kolory,czyli 12 i 15, jednak na stoisku Golden Rose o ile dobrze pamiętam jest 14 czy 15 odcieni, w tym ładne czerwienie i brązy...trudną decyzję miałam. : ) Kolory, które są pokazane na stronie wcale nie odzwierciedlają rzeczywistości....bardzo odbiegają: P



O POMADKACH:

Matte Crayon Lipstick - Matowa pomadka do ust w kredce 

"Matowa pomadka do ust Crayon Matte tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Paleta zawiera bogatą paletę odcieni od klasycznej czerwienie po odcienie nude."





CENA 

11,90 zł











MOJA OPINIA:


+ Pomadki są bardzo trwałe! Serduszka, które namalowałam na prawdę ciężko było zmyć wodą...dopiero płynem do demakijażu oczu udało mi się je usunąć. Na ustach równie długo się utrzymują, a jeżeli już pomadka schodzi, to nadal pozostawia po sobie kolor.
+ Cena za tak długą trwałość jest na prawdę super ; )
+ Gama kolorystyczna na pewno zachęci nie jedną z nas
+ Przez cały czas od nałożenia pomadki mam uczucie nawilżenia i miękkości ust!
+ Forma produktu też jest bardzo ciekawa i sprawdza się u mnie idealnie
+ Kolory pasują do konturówek dostępnych na stoisku
+ Pomadka jest bardzo miękka i kremowa
+ Co ważne nie wysusza ust
+ Obie pomadki mają na szczęście takie same właściwości





Bliższa mojemu sercu chyba jest pomadka numer 12, ale z wielką chęcią wypróbuję jeszcze inne kolory....na przykład piękne czerwienie!! Miałyście może okazję już je wypróbować? Jak się u was sprawdziły? Może nie lubicie pomadek w takiej formie?

Pozdrawiam
Monia:*


34 komentarze:

  1. Kuszące :) Kolor 12 bardzo ładny :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie one korcą! :D Podejrzewam, że w najbliższym czasie się skuszę, ale na jakieś bardziej wyraziste kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie zamówiłam pomadki Velvet Matte od Golden Rose, jeśli się sprawdzą, to na pewno zostanę dłużej przy tej firmie i wypróbuję Twoje pomadki w kredce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Ja jeszcze nigdy nie miałam takiej kredeczki:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji... 12 - śliczny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowa jaka cudna.Z chęcią bym ją kupiła,ale mam daleko do stoiska GR.Z resztą może i dobrze,bo mam tak dużo pomadek,że nawet ich nie zużyje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba kolorki sa świetne, a podbijają żółć zębów?

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorki cudowne, zwłaszcza ten różowy!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. odcień 12 bardzo mi się podoba i Ty też w nim bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory :) Ja się troszkę boję wysuszenia, bo moje usta są w tragicznym stanie;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wyglądają, różowa jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta różowa jest piękna, wygląda bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczególnie podoba mi się ten róż ;) i za pewne wpadnie on w moje ręce przy najbliższych zakupach

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się odcień 12 bo 15 może być za jasna, a w brzoskwiniowej nie najlepiej się czuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja posiadam w swojej torebce 03 taka ciemna sliwka, również jestem zadowolona z tej pomadki :) jestem wielka fanka GR a juz w ogóle te pomadki skradly mi serducho i na pewno nie pozostane przy tej ktora obecnie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zachwycają kolorem, ale chyba wolę standardowe pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jutro lece po te kredki!Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...