piątek, 14 września 2012

Jesienny spacer

Witajcie ; )
Dzisiaj chciałabym założyć nowy dział na moim blogu... czyli dział modowy ^^ Pierwszy wpis będzie prostą prezentacją jak można ubrać się na ciepły jesienny spacer. ; ) Postaram się dodawać w tym dziale wpisy chociaż dwa razy w tygodniu ;P..ale zobaczymy jak mi to wyjdzie ^^
I obiecuję, że przy następnym poście użyję lepszego aparatu ; )

Już zimno na dworze i małymi kroczkami zbliża się jesień..więc póki co trzeba korzystać z pogody i wybrać się na ostatni spacer bez kurtki..a oto moja propozycja :


*A co użyłam do stylizacji? *



Torebka : Mohito


 Sweter : C&A


 Buty : CCC


Kolczyki : Forever 21

 
Zegarek: Swatch Swiss

Leginsy: C&A

Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja pierwsza stylizacja ; ) Wybaczcie jeżeli zdjęcia nie są najlepszej jakości....ale wciąż się uczę ; )

Jaką stylizację chcielibyście zobaczyć w następnym poście?? ; )


Miłego dnia ; )
Monika

4 komentarze:

  1. mi się najbardziej podoba sweter, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę przyznać, że zadowolona jestem z niego ; ) jest cieplutki ^^

      Usuń
  2. Bardzo fajny zestaw, śliczny sweterek;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...