wtorek, 11 września 2012

Nail Patch Art Sephora

Hej !!
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić Nail Patch Art, czyli naklejki na paznokcie imitujące lakier ; )



To już drugi raz, gdy je stosuję. Skusiłam się pierwszy raz, ponieważ przyciągnęła mnie duża gama kolorów i wzorów ; ) Nie mogłam się oprzeć, żeby nie spróbować : )

Moja ocena:
  • Opakowanie - bardzo poręczne i płaskie, zmieści się do każdej torebki ; ) łatwo się z niego wyciąga naklejki
  • Sposób użycia :
  1. Po wyciągnięciu naklejek należy dopasować do każdego paznokcia odpowiednią naklejkę. W zestawie jest ich trochę więcej niż potrzeba. 
  2. Następnię przygotowujemy płytkę pod naklejkę. 
  3. Po usunięciu foli z górnej części i dolnej delikatnie naklejamy ozdobę na paznokieć dociskając patyczkiem kanty 
  4. a górną część naklejki ( ta która wystaje) naciągamy w dół i ładnie równo się obrywa ; )
  • Trwałość- Teraz po przetestowaniu tego drugi raz wydaje mi się, że za pierwszym razem były trwalsze ; ) Ponieważ już na drugi dzień miałam mały brak na dużym paznokciu : ( Z pierwszym razem w idealnym stanie wytrzymały mi 7 dni  ;-) Na szczęście jest kilka naklejek w zapasie : )
  • Ocena - Mogłoby być troszkę trwalsze ; P   4,5/5
  • Cena - 25 zł
*



Teraz czekam na mój nowy zakup, czyli naklejki na paznokcie Sally Hansen. Cieszę się, ponieważ będę mogła porównać te dwie firmy i oczywiście się z Wami podzielę wrażeniami : P



A to mój słodki kotek ; *

Mały dodatek do postu ; ) ---> Zapraszam do konkursu na jednym z blogów ; * http://natalionela.blogspot.co.uk/2012/09/konkurs-powitalny.html#comment-form
Miłego dnia ; )
Monika



4 komentarze:

  1. Nie używałam nigdy naklejek, chyba nadal jestem bardziej za lakierem :) Ale ładnie to wygląda, nie powiem.

    Zapraszam na mojego bloga, gdzie aktualnie jest rozdanie.
    http://dzast-do-it.blogspot.com/2012/09/witajcie-wreszcie-udao-mi-sie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładnie wygląda, tylko szkoda, że taki krótki efekt ; )

      Usuń
  2. Uwielbiam te naklejki ale są trochę drogie więc używam tylko od czasu do czasu na jakieś wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są trochę drogie ; ) ale teraz na Allegro zamówiłam od Sally Hansen, ponieważ jest promocja dwie sztuki za 20 zł + przesyłka ; ) więc się opłaca :P

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...