piątek, 7 września 2012

Szczoteczka do twarzy


Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić Szczoteczkę do twarzy Sephora. : )
Today I would like to present You face brush from Sephora : )
Od pewnego czasu ciekawiła mnie ona... widziałam wiele opinii i filmików na Youtube na temat produktów tego typu..więc postanowiłam i ja spróbować : ). Obawiałam się, że podrażni mi ona skórę, ponieważ mam bardzo wrażliwą. Testuję ją od kilku dni, ale jak do tej pory mogę powiedzieć o niej, że:
  • nie jest zbyt droga, można kupić przez internet tańsze wersje
  • wygodnie się trzyma w ręce
  • ma bardzo...bardzo delikatne włosie
  • skóra po jej użyciu jest znacznie bardziej oczyszczona, niż po zwykłym demakijażu
  • poprawia mi się skóra. Mam zazwyczaj świecącą się skórę w strefie T..może to i ona sprawiła, że mniej mi się świeci ; )
  • lekkie zaczerwienienie mam po użyciu, ale to normalne, ponieważ lekko się trze skórę twarzy...ale mija to po paru minutach : )

  • Sposób użycia---> jej przeznaczeniem jest pomoc w demakijażu, oczyszczeniu skóry twarzy. Wpierw oczyszczam normalnie twarz mleczkiem do demakijażu a następnie na szczoteczkę nakładam trochę mleczka i kolistymi ruchami masuję twarz. Należy pamiętać, aby robić to delikatnie : ) Zauważyłam, iż skóra jest teraz delikatniejsza w dotyku..dlatego uważam, iż jest to produkt godny polecenia ; D
For a long time, it intrigued me ... I've seen a lot of reviews and videos on Youtube about the products of this type .. so I decided to try it :). I was afraid that it can has a bad effect on my skin, because I have very sensitive skin. I'm testing it, but so far I can say about it, that:
  •      it is not too expensive, you can buy cheaper versions on the Internet
  •      comfortable to hold in your hands
  •      has a very ... very soft bristles
  •      skin after use is far more clean than the normal cleanser
  •      improves my skin. I usually have glow skin in the T zone.. maby it  made ​​my skin less glow;)
  •      I have a slight redness after use, but that's normal ... but settles down after a few minutes:)

     How to use ---> it aim it to make Your skin cleaner. Firstly I use my make-up remover.Next i put it on the brush and then massage your face with circular movements. Please remember to be gentle:) I noticed that the skin is softer when i touch it .. so I recommended it ; D

Pozdrawiam i miłego wieczoru ; D

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie na szczoteczka za bardzo drapie :( Marzy mi się szczoteczka z Shiseido, ale cena powala :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drapie? uuu.. ja nakładam mleczko i jest ok. A nie słyszałam o tej szczotce : ) Może i warta swojej ceny ^^

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...