Obserwatorzy

piątek, 12 października 2012

O naklejkach na paznokcie...Recenzja !!

 Witajcie !!

Dzisiaj zgodnie z obietnicą dodaję recenzję naklejek na paznokcie od Miss Sporty, ale zanim opiszę chciałabym coś Wam pokazać. Wczoraj dostałam taki oto miły mail od Rossnet:

" Z radością informujemy, że należysz do grona zwycięzców w konkursie Zgaś diody z NIVEA Pure Effect PEEL SOFT!. Gratulujemy wygranej!
Proszę czekaj na e-maila informującego, że nagroda dotarła już do wybranej przez Ciebie drogerii. "

Ale żeby nie było tak miło to po godzinie dostałam takiego maila:

" Szanowni Państwo,

Przepraszamy za błędną wysyłkę maila z informacją o wygranej w konkursie "Nivea Pure Effect".


 Smutno mi się zrobiło...no ale cóż...

___________________________________________________________________________________


Naklejki miss sporty
sweet heart


Od producenta:  Producent zapewnia, że łatwo je nakleić i usunąć. Firma oferuje duży wachlarz wzorów i kolorów , które przyciągają wzrok ; )


Po otwarciu pudełeczka: ukazuje się 10, podkreślam 10 naklejek. Nie mamy zapasu, gdy nam coś nie wyjdzie. Naklejki nie są rozdzielone, musimy sami je odklejać.




***
Sposób nakładania:
  • Producent pisze, że mamy dobrać naklejkę do paznokcia, ale wyboru nie ma, ponieważ mamy 10 naklejek.
  • Przygotowujemy paznokieć pod naklejkę
  • przyklejamy wybraną naklejkę na paznokieć

  • Lekko zaginamy naklejkę do dołu


  • Używając pilniczka odcinamy nadmiar naklejki 
  •  Lekko dociskamy naklejkę bokami
  • Użyłam na koniec utwardzacza. I oto efekt końcowy:


Cena: 12 zł
Moja ocena:  po tym produkcie nie spodziewałam się zbyt wiele no i miałam rację.

Plusy:
  • Niska cena
  • ładne wzory i kolory
  • Łatwa dostępność
  • Dosyć mocna naklejka, nie urywała się tak jak Sally Hansen
  • Łatwy sposób aplikacji
Minusy:
  • widać fale przy brzegach
  • po użyciu pilniczka robią się zadziorki w poprzednich naklejkach wystarczyło naciągnąć w dół i się urywało i już.
  • Brak zapasowych naklejek
Ocena: 3/5 ale jak na cenę to lepszego efektu nie ma co się spodziewać.







No i dzisiaj byłam na zakupach z mamą i kupiłam Avanti w którym są ZNIŻKI :)
Znajdziemy w nim zniżki takie jak :
  •  Aldo   -20%
  • Apart   - 20%
  • C&A  -25%
  • Centro  -20%
  • Coyoco - 20%
  • Esprit  -20%
  • Gap  -20%
  • Kappahl  -20%
  • la Senza  -20%
  • Mexx  -20%
  • Moodo  -30%
  • New look  -20%
  • Orsay  -20%
  • River Island  -20%
  • Tally Weijl   -20%
  • Troll   -20%
  •  i wieeeele innych :D
Zniżki są ważna od 19- 21 października :D

A Wy gdzie ciekawe zniżki wypatrzyłyście ??
Miłego dnia !!

Dziękuję za wczoraj, ponieważ pobiliście dzienny rekord oglądalności :D

"Biore udzial w ROZDANIU kosmetykow GIORGIO ARMANI'ego u Marity na blogu

8 komentarzy:

  1. nie wygladaja one zbyt estetycznie, szkoda, bo wzorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie : ( do ładnego wyglądu to im brakuje : (
      Zostaję przy Sephorowych ^^

      Usuń
  2. Ja nie mam cierpliwości do takich naklejek, więc nawet nie próbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tych byś była czerwona ze złości ;D ( tak jak ja ) :D

      Usuń
  3. Znowu zniżki :) Dzięki za info, ale chyba zbankrutuje od tych promocji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Malo estetyczne, chyba jednak wole lakiery ;) Teraz juz wiem ze ich nie kupię. ALE na stronie asos.com, sa teraz naklejki i ceny sa od 10zl okolo a przesylka gratis wiec polecam :)

    Co do maila.. brak slow :) Ja juz bym sie wstępnie napaliła a później zonk..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info ; ) Zaraz zobaczę co tam mają ciekawego ; )

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...