czwartek, 6 września 2012

Test 1

Witajcie ! : ) Dzisiaj chciałabym wam przedstawić moją opinieę na temat dwóch nowych kosmetyków, które podbijają rynek : ) Są to :
Hello! :) Today I would like to introduce to you my opinion about the two new cosmetics, which are conquering the market:) They are:
  1. Garnier Skin Naturals, Miracle Skin Perfector [Beauty Balm Perfector] (Upiększający BB krem 5 w 1)











  


Eveline, Blemish Base BB Cream czyli Kompleksowy krem BB 6 w 1















Skusiła mnie do zakupu ich niska cena i oczywiście ciekawość czy potrafiłyby zastąpić mój podkład. Więc jakie są moje odczucia? 
Zazwyczaj nie kupuję kosmetyków od Garnier lub Eveline, ponieważ moja skóra zazwyczaj toleruje tylko kosmetyki Nivea, ale oba te kosmetyki miło mnie zaskoczyły.
I was temted to bought this cosmetics because of their low price and i was wonder if they can replace my favourite foundation. So what my feelings are about it? Normally I do't buy cosmetics from Garnier or Eveline, because my skin  usually tolerate only Nivea cosmetics, but this  cosmetics surprised me.
  • Konsystencja- zarówno BB od Eveline i Garnier ma podobną konsystencję i podobnie się rozprowadza na twarzy. Należy małą ilość nanieść na twarz lekkimi okrężnymi ruchami. Dlatego Garnier jak i Eveline dostaje 5/5. Texture-BB from Eveline and Garnier has similar texture and spread on the face is easy. It is a small amount applied to the face with light circular motions. Therefore Garnier and Eveline gets 5/5
  • Zapach- dla niektórych BB od Garnier może się wydawać mniej atrakcyjny, ponieważ posiada słodki zapach. Ze swojego doświadczenia wiem, że niektórzy lubią kosmetyki bezzapachowe i taki jest właśnie BB od Eveline. Posiada on delikatny, prawie niewyczuwalny zapach. Dlatego Eveline 5/5 a Garnier 4/5. Scent-for some Garnier BB may seem less attractive, because it has a sweet smell. From my experience I know that some people like cosmetics odorless and that is the BB from Eveline. It has a delicate, almost imperceptible scent. Therefore Eveline 5/5 and Garnier 4/5
  • Efekt końcowy- producenci Eveline piszą, że po zastosowaniu kremu będziemy mieć efekt Baby face..hmm.. nie wiem czy taki efekt osiągnęłam, ale na pewno koloryt mojej skóry się poprawił i wyrównał, ale zmiany na skórze typu trądzik nie przykryje..nawet jak kilka warstw się nałoży: ) więc lepiej nałożyć jedną warstwę i korektor, efekt będzie ok i naturalny. Za to BB od Garnier aż tak mi do gustu nie przypadł, ciężko powiedzieć dlaczego. Zdawało mi się, że przyczynił się trochę do zatykania porów i kolorek troszkę za ciemny jak dla mnie, ponieważ mam jasną skórę, ale na lato w sam raz. Nie oszukujmy się i tak osoby z tłustą cerą muszą przypudrować trochę twarz, ponieważ po jakimś czasie skóra zaczyna się świecić. Eveline 4,5/5 Garnier 4/5 . The end result-Eveline's producers write that after applying the cream will have the effect of Baby face .. hmm .. I do not know if I achieved this effect, but certainly color of my skin has improved and equalized, but the changes on the skin type of acne not cover .. even as the number of layers to impose:) so you better apply one coat and EQ, the effect will be ok and natural. But the Garnier BB not pleased me, it's hard to say why. It seemed to me that contributed little to clog pores and colour's a little too dark for me, because I have fair skin, but in the summer time it will be great. Do not kid yourself, and people with oily skin must use a little powder, because after a while, the skin begins to glow. Eveline 4.5 / 5 Garnier 4/5
  • Ocena ogólna- Eveline 14,5/15, Garnier 13/15. Zaczęłam się zastanawiać czy nadal warto kupować drogie podkłady? Myślę, że kosmetyki z wyższej półki zostawię na jakieś uroczystości a krem BB na zwyczajny dzień : ) Polecam: D.  Overall Rating-Eveline 14,5 / 15, Garnier 13/15. I began to wonder if it is still worth buying expensive foundations? I think the high-end cosmetics I'll use at a ceremony and BB cream on a normal day:) I recommend: D
Monika : ) 

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...