środa, 14 sierpnia 2013

Co pod pachy??





 Witajcie !!

Wreszcie na dworze cieplej się robi !! Bo już zaczęłam wyciągać swetry i bluzy jesienne : ) Zbliża się długi weekend więc ładna pogoda będzie mile widziana ; )

Przygotowałam dla Was recenzję mojego zestawu, który używam aby pozbyć się potu i niemiłego zapachu. Uznałam, że na ciepłe dni dla osób, które mają problem z potem ten post może się przydać. Ja bardzo szybko się pocę, w szczególności w stresujących sytuacjach i oczywiście gdy jest gorąco. Jednak plamy nie są mile widziane !! Postanowiłam z nimi trochę powalczyć...







Około pół roku temu odkryłam Ałun. Trochę o nim poczytałam i postanowiłam spróbować, ponieważ miał wiele pozytywnych opinii i wielu osobom pomógł.

CO TO JEST AŁUN??

  • naturalny kryształ
  • właściwości łagodzące i bakteriobójcze. 
  • właściwości przeciwzapalne, antyseptyczne, ściągające
  • zapobiega powstawaniu podrażnień
  • hamuje proliferację bakterii skórnych 
  • bezzapachowy







ZASTOSOWANIE

Ten mały produkt posiada wiele zastosowań. Spełnia wiele wymagań nie tylko kobiet ale też całej rodziny.

  • można go zastosować na skórę po depilacji, gdy mamy problem z wrastającymi włoskami
  • oczywiście jako antyperspirant pod pachy
  • ale też do stóp
  • producent podaje też, że może być stosowany na ukąszenia owadów.








A teraz przejdźmy do konkretnego produktu, którym jest ałun w sztyfcie. Ja swój kupiłam w Rossmannie za około 24 zł. Wiem wiem jest trochę drogi jak na antyperspirant, ale wg opinii innych starcza na 1,5 roku !!! ja swój mam od około pół roku ( używam codziennie dwa razy) i użyłam śladowe ilości : )






OPINIA:

plusy :

  • dużym plusem tego produktu jest to, że może go używać cała rodzina, ponieważ nie przenosi zapachu
  • wystarczy lekko nawilżyć kryształ i lekko potrzeć nim pod pachą
  • starcza na bardzo długo
  • nie uczula, nie podrażnia
  •  po kilku aplikacjach pozbyłam się całkowicie niemiłego zapachu potu
  • pomógł mi ( nie w 100% ) z wrastającymi włoskami
  • Możemy go łatwo zakupić, ponieważ co raz więcej sklepów ma go w swojej ofercie.
  • Nie pozostawia śladów na ubraniach

minus:
  • Nie pozbędziemy się przy jego pomocy całkowicie potu






MY DRY
Wkładki pod pachy


Kolejny produkt, który warto mieć przy sobie są płatki pod pachy. Odkryłam je dosyć niedawno i od razu pokochałam, ponieważ są niezbędne w sterujących sytuacjach ( np. rozmowa o pracę ). Już nie raz miałam taką sytuację jak  egzamin czy ważną rozmowę i musiałam ubrać koszulę i oczywiście tak się stresowałam, że mokre plamy pod pachami mi się zrobiły. Przez to moja pewność siebie lekko obniżała się.






 CO TO JEST??

Są to płatki, które wyglądają jak podpaski. Zapakowane są każde w osobne opakowanie. W całym pudełku znajdziemy 14 sztuk. Jednak one są tak duże, że zrobiłam z nich 28 sztuk : )




 APLIKACJA

Jest bardzo łatwa !!

1. W jednym opakowaniu mamy 2 sztuki, które ja dzielę na 4
2. Odrywamy folię
3. Wkładki możemy dowolnie przycinać aby dopasować do swoich potrzeb
4. Odrywamy papierek
5. Przyklejamy



OPINIA:


Może i się wydawać, że to trochę dziwny produkt, ale jest niezastąpiony !! Przetestowałam go w upalny dzień. Założyłam białą bluzkę i pod pachy w bluzce przykleiłam wkładki. Gdy zaczęłam się pocić całą wilgoć wchłaniały wkładki i nic nie przedostawało się na bluzkę. : )


Jednak po przyklejeniu lepiej nie odklejać ich, gdy źle przykleimy, bo klej straci moc i wkładki mogą zacząć zmieniać miejsce.

Super, że można im nadawać dowolny kształt i dopasować do naszych wymagań  : )








 GARNIER
 UltraDry 48h






Kolejnym produktem godnym polecenia jest dezodorant Garnier UltraDry. W swoim życiu przetestowałam wieeelee dezodorantów i zazwyczaj po kilku użyciach chciałam aby wylądował w koszu. Szukałam chyba jak każdy ładnego zapachu a przede wszystkim zahamowania pocenia.



DLACZEGO TEN??

  • Ma bardzo delikatny zapach
  • Nie pozostawia śladów na ubraniach
  • Szybko się wchłania
  • Nie sprawia, że mój pot znika w 100% jednak jest spora poprawa
  • używam go w połączeniu z ałunem i tworzą idealny duet : )





Jakie są Wasze sposoby na ciepłe lub stresujące dni??? : )




Pozdrawiam;*
Monia




9 komentarzy:

  1. Odkryłam ciekłe kryształy i dla mnie to ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żadnego z prezentowanych produktów nie znam,..
    a sama nie mam jeszcze tego idealnego..

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życze powodzenia w szukaniu!!:-) gdzieś czeka ideał:-)

      Usuń
  3. Te wkładki mnie zaciekawiły, gdzie można takie kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje w Rossmannie na promocji za 8 zł ale na Allegro jest tego dużoooo:-)

      Usuń
  4. Dzisiaj właśnie kupiłam ten z Garniera

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na zakup dezodorantu w sklepie kalina
    stawiam na naturę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak znajdę coś lepszego od mojego zestawu naturalnego to chętnie zamienię ; )

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...