wtorek, 29 września 2015

Paleta jak marzenie ??





WITAJCIE !!


Zapomniałam całkowicie o tym poście :) Przygotowałam go dla was już chyba ponad miesiąc temu i zagubił mi się pośród "Ulubieńców". Chciałabym przedstawić i opisać paletę korektorów w wersji najjaśniejszej marki Make up Revolution. Ostatnio zauważyłam, że produkty tej firmy królują w mojej kosmetyczce. Złożyłam też wczoraj zamówienie w drogerii internetowej na kilka fajnych i ciekawych kosmetyków firmy FREEDOM...nie mogę się doczekać, aż je wam pokażę. Dzisiaj jednak zapraszam na recenzję korektorów.




O PRODUKCIE:


Praktyczna paleta 8 kremowych korektorów. Doskonale tuszują wszelkie niedoskonałości skóry, cienie pod oczami.





CENA:


Znajdziecie je na razie jeszcze w drogeriach internetowych,ale widziałam na profilu MUR na facebook'u, że szafy kosmetyków pojawiły się już w jakiś małych drogeriach. :) Bardzo się z tego cieszę :) Mój portfel mniej :) A cena w internecie to 30zł+przesyłka



MOJA OPINIA:


+Po pierwsze dużym plusem tej palety jest to, że jest to paleta :) Wiem, że to śmiesznie brzmi, ale bardzo lubię, kiedy mam wybór podczas malowania  i nie muszę otwierać kilku słoiczków/pudełek/pisaków, aby dobrać odpowiedni kolor.
+ W palecie znajdują się bardzo jasne kolory oraz takie, które się sprawdzą na opalonej twarzy.
+ Kremowa konsystencja sprawia, że bardzo dobrze się je nakłada
+ Dodatkowo mieszanie kolorów jest bardzo łatwe i można osiągnąć jeszcze więcej odcieni.
+ Z łatwością przykrywają zaczerwienia czy drobne krostki. Jeżeli macie malutkie cienie pod oczami również sobie z nimi poradzą
+ Paletka jest bardzo lekka więc nie obciąży waszej torby na kosmetyki zbytnio
+ Są bardzo wydajne i starczą na prawdę na bardzo długo
+ Odpowiednio nałożone nie ważą się na twarzy.

- Znalazłam jednak jeden minus. Mam bardzo mocne cienie pod oczami i jednak z nimi sobie nie radzi. Na szczęście mam mój korektor Collection :)


Miałyście może okazję wypróbować tą paletę? Jakie są wasze wrażenie? Może polecacie jakieś inne palety korektorów? Szukam teraz dobrej palety pomadek...możecie coś podpowiedzieć?:)


Pozdrawiam
Monia:*

6 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...