środa, 2 września 2015

No i koniec wakacji, czyli podsumowanie !





WITAJCIE !!


Jak widać po długości dnia sierpień już minął, więc czas najwyższy go podsumować. Był to dla mnie udany miesiąc, dużo się działo, ale niestety nie na blogu...jeden post tygodniowo ostatnio się pojawiał...wiem. Trochę podróżowałam, odpoczywałam i korzystałam z pięknej pogody jak najwięcej. Dodatkowo już od ponad miesiąca pracuję, z czego jestem bardzo zadowolona, ponieważ w zawodzie ciężko tak szybko znaleźć pracę, a ja miałam to szczęście i mogę się rozwijać i spełniać. 3 września czyli jutro będę miała okazję malować na pokazie mody podczas Poznańskich Targów Mody...jesteście ciekawe relacji?? :) Może też tam będziecie? Dajcie znać :)

Mgiełka na upały !! Czyli coś z INGLOTa 


 

 

Pomadka w kredce?? Golden Rose

 

 

 

New Look w Poznaniu !!@

 

 

 

A(A)by skóra wokół oczu była nawilżona..

 

 

 

 

Tanie mleczko, to najlepsze mleczko?

 

 

 

Oni nigdy mnie nie zawiodą, czyli Ulubieńcy cz. 1

 

 

 

 

Oni nigdy mnie nie zawiodą, czyli moi ulubieńcy cz.2

 

 

 

Jesienny makijaż- Focus na usta

 

A jak u was minął sierpień i w sumie wakacje? Zrobiliście wszystko co zaplanowaliście?

Pozdrawiam
Monia:*

 

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...