piątek, 25 września 2015

Oni nigdy mnie nie zawiodą, czyli ulubieńcy cz.3




WITAJCIE !!!


Zauważyłam, że post z moimi ulubieńcami cieszył się ogromną popularnością, dlatego postanowiłam kontynuować ten cykl i dzisiaj możecie zobaczyć moich ulubieńców tych niekosmetycznych. Nie są to przedmioty/ciuchy, które kupiłam tylko w tym roku. Niektóre towarzysza mi już dłuższy czas i nie zamierzam ich zamieniać.  

Zanim przejdę do zdjęć chciałam was poinformować, że kosmetyki marki FREEDOM można już kupić stacjonarnie !! :) Znajdziecie je niestety na razie tylko w wybranych sklepach PEPCO. Ja niedługo wybieram się po paletki cieni :)




  • POWER BANK

Wiem, że ostatnio zrobiło się o nich głośno i podchodziłam do tego "gadżetu" bardzo sceptycznie i nie miałam zamiaru kupować i iść za modą. Jednak dostałam go w pracy i od tego dnia się z nim nie rozstaję !! W erze smartfonów, których bateria wytrzymuje kilka godzin przy intensywnym używaniu, power bank jest potrzebny. Zabieram go na wyjazdy i zawsze mam go w torebce :)



  • BIŻUTERIA

Mowa tutaj o kolczykach z PRIMARK i naszyjniku z New Look'a. Wydaje mi się, że świetnie ożywią każdy nudny top czy sukienkę i do tego są dość wyważone :) Mogliście zobaczyć naszyjnik jak się prezentuje w ostatnich moich jesiennych stylizacjach.


  • SUMMER AND THE CITY

Jest to książka, w której zakochałam się i na prawdę wciągnęłam. Jestem dość wybredna w książkach i szybko mnie nudzą, ale tą czytałam strona po stronie. Jednocześnie oglądałam serial i wyłapywałam różnice. Kupiłam egzemplarz w języku angielskim, aby dodatkowo podszkolić się. Dla tych, którzy nie oglądali serialu a kojarzą Sex w Wielkim mieście, to ta książka opowiada o Carrie, jako nastolatce, jaka była i co robiła zanim zaczął się serial znany całemu światu :) Jest jeszcze jedna część pamiętników Carrie...polecam :)



  • TROCHĘ O PEWNOŚCI SIEBIE

Nie należę do osób zbytnio pewnych siebie i swoich możliwości, nie zawsze podejmuję ryzyko, ponieważ nie znam swoich sił. Nigdy też nie wierzyłam w takie poradniki, które moralizują i sypią regułkami lub nudnymi tekstami.  Jednak po przejrzeniu kilku stron w księgarni"zaryzykowałam" i kupiłam ją. Bardzo zdziwiłam się sposobem podejścia do czytelnika i kwestii pewności siebie. Nie oszukując ta książka nie wniosła do mojego życia nowych informacji, czy regułek, bardziej pomogła mi analizować moje zachowanie, a co ważniejsze myśli, które odgrywają najważniejszą rolę przy budowaniu pewności siebie. Bardzo dogłębnie pomaga prześledzić cały proces myślowy i wyłapać te czynniki, które mają na nas negatywny wpływ. Dzięki niej a bardziej dzięki systematyczności czuję, że myślę mniej negatywnie i nie boję się zadań stawianych przede mną, ale nadal  jestem w trakcie wykonywania ćwiczeń.





  • IDEALNE POŁĄCZENIE

Jak już widzieliście w postach z lookiem jesiennym moimi ulubieńcami ciuchowymi jest marynarka z New Look'a i sukienka z H&M. Moja mama też bardzo polubiła tą marynarkę i sprawiła sobie swoją własną :) Te dwa elementy bardzo dobrze pasują do siebie i idealnie nadają się na letnio/jesienną pogodę :)



  • TOREBKA

Jest to ostatni mój ulubieniec w tym  poście. Mogliście zobaczyć ta torebkę w styczniowym poście o prezentach. Jak widzicie minęło już prawie dziesięć miesięcy a ta torebka nadal mi się podoba i często zabieram ją ze sobą. Ta czerwień podbiła moje serce <3


Jakich moich ulubieńców chcielibyście jeszcze zobaczyć?


Pozdrawiam
Monia:*

10 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...