czwartek, 17 września 2015

Jesienny look 1

WITAJCIE !!!


Dzisiaj chciałabym wam pokazać stylizację, którą ostatnio nosiłam bardzo często. Dlaczego tak często u mnie gościła? Jest bardzo wygodna i idealnie nadaje się na taką przejściową pogodę. Od kiedy pracuję w biurze staram się łączyć elegancję z wygodą i oczywiście z nutką mojego stylu. Wiem, że ta stylizacja lepiej wyglądałaby na zdjęciu ze szpilkami, jednak w pracy, gdy jestem w ciągłym biegu baletki spisują się najlepiej. Jestem chyba najbardziej zadowolona z żakietu, spisuje się bardzo dobrze i pasuje do wielu ubrań. Jestem ciekawa jak wam podoba się połączenie camelowego zamszu oraz musztardowej sukienki? Prosty złoty naszyjnik ze zwierzęcym wzorem chyba dobrze dopełnia stylizację.





New Look- Żakiet
New Look - Naszyjnik
H&M- Sukienka
Sklepik na Półwiejskiej - Baletki

Pozdrawiam i szykuje dla was pomadkowy post :)
Monia:*


9 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...