środa, 9 września 2015

Orzeźwiający? Pomarańczowy? Cukrowy? Czy dobry?


WITAJCIE !!


Co powiecie na słodką recenzję? Dzisiaj chciałabym wam przedstawić scrub cukrowy marki Pat&Rub, a dokładniej cukrowy odświeżający pomarańczowo-grejpfrutowy naturalny kosmetyk. Jakiś czas temu prezentowałam wam peeling, ale do ust tej samej marki, znajdziecie go TUTAJ. Jesteście ciekawe, czy równie dobrze spisał się ten do ciała? Jakie są moje pozytywne i negatywne odczucia? Zapraszam w taki razie do recenzji :)



O PEELINGU


  • "Cukrowy scrub do ciała, o orzeźwiającym cytrusowo-ziołowym aromacie z nutą pomarańczy.
  • Cytrusowa, energetyzująca uczta dla zmysłów.
  • Scrub pilinguje, nawilża, poprawia wygląd skóry.
  • Nazywamy go "Twoja Nowa Skóra"!
  • Cukier trzcinowy złuszcza martwy naskórek i doskonale wygładza skórę. Tłoczone na zimno oleje i masła roślinne sprawiają, że skóra staje się miękka, nawilżona, natłuszczona i uelastyczniona. Pięknie wygląda i pachnie.
  • Cytrusowo-ziołowy ekoaromat orzeźwia.  
  • Po użyciu scrubu skóra staję się aksamitna, nie potrzebuje już użycia balsamu ani masła do ciała."




GŁÓWNE SKŁADNIKI:

  • kryształki cukru trzcinowego – złuszczają martwy naskórek i wygładzają skórę
  • oliwa i masło z oliwek – wygładzają i koją
  • masło shea – nawilża i zmiękcza
  • olej babassu – uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV
  • masło z awokado  – natłuszcza i regeneruje, chroni przed czynnikami zewnętrznymi, w tym promieniami słonecznymi
  • masło kakaowe – uelastycznia i koi podrażnienia
  • wosk pszczeli – uelastycznia i zmiękcza
  • naturalna witamina E – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża
  • inne roślinne substancje natłuszczające i  nawilżające




DOSTĘPNOŚĆ / CENA:


Możemy go zamówić przez internet oraz w sieci sklepów Douglas, o ile cena nas nie odstraszy.....89zł/500ml





MOJA OPINIA:


+ Uwielbiam zapach cytrusów !! Jeżeli bierzemy prysznic z samego rano, to na pewno doda nam kopa energetycznego :)
+ Zapach ten utrzymuje się bardzo długo i nie drażni mnie
+ Jest ogólnie dostępny, więc z łatwością go kupimy
+ Dzięki temu, że jest to peeling cukrowy, żadne grudki nie zostaną np. w wannie, ponieważ wszystko się rozpuści
+ Bardzo dobrze się go rozprowadza
+ Można nim wykonać przyjemny masaż
+ Ciekawe jest to w nim, że od razu nasza skóra jest nawilżona, wystarczy zmyć peeling...mam takie wrażenie, że skóra jest gładka i o jednej fakturze...prawdopodobnie jest to dzięki woskowi pszczelemu.

- Minusem jest oczywiście cena...za taką kwotę można kupić cały pakiet peeling+ balsam i jeszcze coś zostanie :)
- Nie wiem czy na długi okres czasu stosowanie produktu na skórę, który zawiera wosk jest dobre...taka woskowa osłona skóry.hm..




Czy go polecam? Ciężko mi jest  napisać, ponieważ jest on dość drogi i na pewno na drogeryjnych półkach znajdziemy coś tańszego i równie dobrze złuszczającego a jako nawilżenie wystarczy balsam Isana za kilka złotych. Co sądzicie o tej marce? Może miałyście ten peeling?

Pozdrawiam
Monia:*

11 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nic nie miałam z tej marki ale w kółko o niej czytam. To dobra firma i wiele osób ją poleca, dla mnie ceny kosmetyków są za duże ale myślę że kiedyś zaszaleje i skuszę się na coś

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, wszystko co lubię w jednym produkcie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie przepadam za tą tłustą powłoką i zapach jest dla mnie za słodki;/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, ale wszystko wskazuje na to, że by mi się spodobał
    :)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jego konsystencja wygląda obłędnie, gdyby nie ta cena dawno bym go zakupiła no ale... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...