piątek, 11 września 2015

Jesienny Shopping




WITAJCIE !!


Co powiecie na troszkę ciuszków na jesień? W ubiegłą sobotę odwiedziłam Szczecin i nie mogłam się oprzeć zakupom z New Look a przy okazji w H&M. Uznałam, że to chyba najlepszy czas na uzupełnienie i odświeżenie jesiennej garderoby. Szukałam też odpowiednich butów, niestety jeszcze takich nie znalazłam....a raczej jeszcze takich nie stworzyli:) Na szczęście znalazłam kilka ciuszków, które wpadły mi w oko. A jak wasza jesienna szafa? Macie już wszystko? Czy jeszcze nie myślicie o jesiennej pogodzie:P








Naszyjnik - New Look
Spodnie z wysokim stanem -New Look
Sukienka - H& M
Żakiet zamszowy ( Hit sezonu ) - New Look

Lubicie takie ciuchy? Widziałyście je w sklepie? Co myślicie o modnym zamszu w tym sezonie?


Pozdrawiam
Monia:*

15 komentarzy:

  1. Ja jutro się wybieram na zakupy :) ciekawe co upoluję :) świetne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten żakiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ciuszki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja muszę niedługo wybrać się na jesienne zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie oglądałam jesiennych kolekcji, więc nie wiem co w trawie piszczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy! Podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam węża w kieszeni, więc z zadowoleniem wyciągnę wszystko z poprzednich sezonów, a zaoszczdzone pieniądze przeznaczam od lat na egzotyczne wycieczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam żółtej sukienki :) Ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...