środa, 17 września 2014

Make-up na co dzień z akcentem na usta !





Witajcie !!


Jakiś czas temu pokazywałam Wam makijaż wieczorowy ze sporą ilością złota i zieleni dla brązowych oczu ( TUTAJ ) a dzisiaj przyszedł czas na bardziej stonowany. Ponownie moja koleżanka zgodziła się być modelką. Postawiłam na brązy i sporo rozjaśniającego cienia, jednak aby makijaż nie był nudny dodałam bardzo kolorowy akcent, czyli podkreślone usta. Myślę, że makijaż nada się na dzień jak i na wieczorne wyjście. Czekam na Wasze komentarze / rady / pytania ;) Wiem, że make-up nie jest mega skomplikowany, ale chciałam postawić właśnie na coś prostego i łatwego w odtworzeniu ;)





Korektor:
  • Kamuflaż Catrice 01
  • Kółeczko Kryolan

Puder:
  • KOBO transparentny
Bronzer :
  • Paese
Oczy: 
  • Makeup Revolution kolor 1 ( jako baza ), 4 i 7 Podkreślenie załamania
  • Calia Woman 01 ( Ciemniejszy do zewnętrznego kącika i jaśniejszy na ruchomą powiekę )
  • Czarny cień Sleek do przyciemnienia linii rzęs
  • Maskara L'oreal voluminous million lashes
Usta:
  • Sleek mix kolorów Desire Me i Miss me 




Zaglądajcie jutro na bloga...mała niespodzianka będzie czekać ; )

Pozdrawiam
Monia:*

9 komentarzy:

  1. Ależ ty jesteś piękna!
    A makijaż to totalna klasyka, lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż ;) A Pani ze zdjęcia ma niesamowitą urodę ! :]

    OdpowiedzUsuń
  3. JA bym nieco bardziej zblendowała ten brąz, co by miał delikatniejsze przejście na skórę :) Ale to tylko moje zdanie, po prostu tak lubię :D
    Ps: Modelka ma świetne usta! I ta szminka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba :) Fajny makijaż, sprawia wrażenie większych oczu... spróbuje i ja coś podobnego zrobić :P A ten pędzelek gdzie można kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ta pomadka na ustach;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ??? co ta kobitka ma z twarzą, strasznie zniszczona i taka pełna grudek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...