Obserwatorzy

środa, 10 września 2014

Promocje na bieżąco !!




Witajcie !!!


Przychodzę do Was dzisiaj jeszcze raz, ponieważ zauważyłam, że pojawiła się nowa gazetka promocyjna drogerii Rossmann. Całą gazetkę możecie znaleźć TUTAJ ;) Jest ona ważna od dzisiaj i chyba dzisiaj od ponad miesiąca odwiedzę drogerię...niedługo mam wyjazd wakacyjny ( Wreszcie !!) i muszę wybrać się po miniaturki kosmetyków i saszetkę. Z pewnością przyjrzę się bliżej Jagodowej Muffince od Dax oraz przejrzę maskary L'oreal, bo są w dość rozsądnej cenie. Ostatnio pokazywałam Wam właśnie maskarę L'oreal Million Lashes i moja mama z chęcią chciałaby taką sama :P

Wiem, że większość z Was ma szlaban na zakupy...ja też powinnam, ale może części z Was notka się przyda ; )





Pozdrawiam i udanych zakupów : )
Monia:*

PS w Hebe trwają Happy Days od 8-14 września jest promocja na pielęgnację L'oreal i Garnier ( drugi produkt -50% )

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam Tołpę... Chyba złamie swój szlaban :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy chyba nie miałam kosmetyków tej firmy :( ale cena kusi aby spróbować : )

      Usuń
  2. Muszę wybrać się do Rossmana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że niczego nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...