czwartek, 28 sierpnia 2014

Wieczorowy makijaż dla brązowych oczu !!





Witajcie !!


Ostatnio był bardzo delikatny makijaż KLIK a dzisiaj przyszedł czas na trochę mocniejszy wieczorowy dla brązowych oczu. Jest to taki kolor źrenicy do którego pasuje prawie każdy kolor cienia więc nie musimy się obawiać i możemy trochę poszaleć. Ja dostosowałam jeszcze rodzaj makijażu do urody koleżanki i postawiłam na złoto i na złotą zieleń.



Make-up:
  • Cienie - Makeup Revolution ICONIC3, Sleek ( czerń )
  • Zieleń - TA palteka ( no name )
  • Maskara - L'oreal Volume Million Lashes
  • Kredka czarna - Wibo
  • pyłek złoty - KOBO
  • Pomadka - Celia 3

I jak Wam się podoba? : ) Lubicie złote kolory czy raczej na srebrne stawiacie?

Pozdrawiam
Monia:*

6 komentarzy:

  1. Tobie bardzo pasuje, podkreśla kolor brązowych oczu :) Ja mam niebieskie i jakoś za złotym nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja koleżanka ; ) Ja mam też niebieskawe ; P
      Do niektórych błękitnych może pasować, to zależy od typu urody : )
      https://www.youtube.com/watch?v=8mqxVQxK9vg

      Usuń
  2. Piękny makijaż ! Chciałabym taki umieć zrobić bo mam brązowe oczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwicz ! Ćwicz !! : )
      Ja wolę komuś robić bo sama na sobie to ciężej : P

      Usuń
  3. FAJNY! Zwłaszcza, że też mam tego koloru oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...