sobota, 16 stycznia 2016

Purple Sparkle czy Glam Red?




WITAJCIE !!


Zazwyczaj jestem zwolenniczką jasnych kolorów na paznokciach, natomiast ostatnio postanowiłam się przełamać i użyć czegoś mocniejszego i bardziej wyrazistego. Na zdjęciu wygląda trochę na atramentowy kolor, jednak ma on w sobie dość dużo takich śliwkowych tonów, które w połączeniu z lekkim połyskiem prawiły że nawet przekonałam się do ciemnych lakierów. Dodatkowo chcę wam pokazać inny kolor, czyli piękną czerwień! Nie zawsze jest łatwo znaleźć ładny odcień tego koloru...dla mnie to wyzwanie, ponieważ większość ma dużo pomarańczy w sobie lub jest zbyt krwista :P.Wy zazwyczaj stawiacie na jasne i stonowane kolory czy takie bardziej wyraziste?  Zimą na pewno króluje biel, ale ja bym musiała do niej dodać trochę błyskotek. : )


My Secret

Glam & Shine

Purple Sparkle

 














My Secret

Glam & Shine

Glam Red









 



Który kolorek jest bardziej w waszym stylu? Pomimo tego, że czerwień bardzo mi się podoba, to chyba ta śliwka wygrywa...jest ciekawa :)


Pozdrawiam
Monia



13 komentarzy:

  1. Obydwa kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie zdecydowanie ten piewszy, sliwkowy, pieknie sie prezentuje i przykuwa uwage :)
    Obserwuje na GFC i G+- zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten niebieski lakier jest piękny, szkoda że ja się nie czuję z tym kolorem na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jest dość specyficzny ! ;) Trzeba lubić takie

      Usuń
  4. Pierwszy kolor zdecydowanie bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Purple sparkle zdecydowanie :) Cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień wygrywa, chociaż lubię takie wymiarowe kolory jak ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy lakier jest bardzo nieokreślony :) Podoba mi się, że tak się fajnie mieni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...