sobota, 23 stycznia 2016

Dragonfly, czyli nowy ulubieniec !!



WITAJCIE !!


Dawno na blogu nie pokazywałam wam moich ulubieńców. Wynika to z tego, że do tej pory nic nie podbiło mojego serca aż tak, aby się tym chwalić. Jednak dzisiaj chciałabym pokazać lakier idealny dla mnie! Jest to lakier my Secret o bardzo ciekawej nazwie Dragonfly! Dlaczego aż tak wpadł mi w oko? Ma w sobie delikatne drobinki, które odbijają światło oraz kolor lekko wpadający w morski i jednocześnie w miętowy, to idealne połączenie ! :) Żałuję, że nie miałam go przed świętami, ponieważ idealnie nadawałby się na okres Bożego Narodzenia !! Dodatkowym jego atutem jest trwałość !







Lubicie takie kolory, które się mienią i dosyć się wyróżniają na tle innych?? :) On podbił moje serce < 3

Pozdrawiam
Monia:*


6 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...