poniedziałek, 11 stycznia 2016

Orientalny czy świąteczny zapach pod pryznic? Seyo


WITAJCIE!!



Dzisiaj chciałabym odejść od kosmetyków kolorowych i skupić się trochę na pielęgnacji. Niedawno miałam okazję wypróbować linię żeli pod prysznic marki Seyo w aż trzech różnych wersjach zapachowych. Oczywiście w pierwszej kolejności do testów wybrałam trochę świąteczny zapach, czyli miód z imbirem ! Kto by mu się oparł? Szykuję też dla was nowy post dotyczący demakijażu, ponieważ moja skóra zaczęła co raz bardziej się przesuszać ( to wina ogrzewania i takiej pogody) Czas najwyższy był zadziałać ! Jeżeli jesteście ciekawe mojej opinii żelów, to zapraszam do czytania, a jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o moim demakijażu, to zapraszam w piątek ! :)


PIŻMO I DRZEWO SANDAŁOWE


OD PRODUCENTA:


Czarujący zapach żelu pod prysznic PIŻMO I DRZEWO SANDAŁOWE z linii Pleasures pozwoli Ci się zrelaksować, ukoi zmysły i zamieni każdą kąpiel w niezwykle przyjemne doznanie. Łagodne składniki myjące i nawilżające sprawią, że Twoja skóra będzie wyjątkowo świeża, miękka i zadbana. pH neutralne dla skóry. Produkt przebadany dermatologicznie. Zawiera kompleks witamin A+E+F.

ORIENTALNA RÓŻA

 

OD PRODUCENTA:


Zmysłowy zapach żelu pod prysznic ORIENTALNA RÓŻA z linii Pleasures przeniesie Cię w egzotyczne zakątki świata i zamieni każdą kąpiel w niezwykle przyjemne doznanie. Łagodne składniki myjące i nawilżające sprawią, że Twoja skóra będzie wyjątkowo świeża, miękka i zadbana. pH neutralne dla skóry. Produkt przebadany dermatologicznie. Zawiera kompleks witamin A+E+F. 




MIÓD Z IMBIREM


OD PRODUCENTA:

 
Ciepły, korzenny zapach żelu pod prysznic MIÓD Z IMBIREM z linii Pleasures ukoi zmysły, dając poczucie wewnętrznej harmonii i zamieni każdą kąpiel w niezwykle przyjemne doznanie. Łagodne składniki myjące i nawilżające sprawią, że Twoja skóra będzie wyjątkowo świeża, miękka i zadbana. pH neutralne dla skóry. Produkt przebadany dermatologicznie. Zawiera kompleks witamin A+E+F.



MOJA OPINIA:


  • Miód z imbirem

+ Zapach jest na prawdę świetny !! Nie jest on mocny ani nachalny. Bałam się,że przez miód będzie on za słodki, jednak z imbirem tworzą świetną kompozycję.
+ Zapach utrzymuje się dość długo na skórze (pomimo, że jest dość delikatny)
+ Żel nie przesuszył ani nie podrażnił mojej skóry
+ Po użyciu skóra jest miękka i delikatna
+ Nie zostawia żadnego filmu na skórze
+ Cena oczywiście też jest plusem i to dużym, ponieważ teraz w promocji można go kupić za 3,99
+ Konsystencja nie jest za wodnista ani za gęsta, dzięki czemu nie trzeba gonić za żelem : )

  • Orientalna róża

+ Jest to zapach, który podbił moje serce a raczej nos ! Jestem teraz na etapie poszukiwań olejku o takim zapachu ! :)
+ Jet on bardziej intensywny niż poprzedni i pachnie jak prawdziwa piękna róża z ogródka ! 
+ Idealnie nadaje się na aromaterapię 
+ Oczywiście posiada wszystkie takie same właściwości jak żel Miód z imbirem :)

  • Piżmo i drzewo sandałowe

Jest to w sumie zapach, który mi się najmniej spodobał. Pewnie dla tego, że drzewo sandałowe jakoś nigdy do mnie nie przemawiało: P




Miałyście może okazję wypróbować któryś z tych zapachów żeli pod prysznic? Jeżeli tak to jaki wam się najbardziej spodobał? Moim faworytem jest róża ! Jakie zapachy preferujecie pod prysznic ( kwiatowe, owocowe...??

Pozdrawiam
Monia:*

6 komentarzy:

  1. ciekawy wybór w zapachach :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miód zdecydowanie najbardziej kuszący jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mam problem z wyborem kosmetyków, jak już się zdecyduję na jakąś firmę, to godzinę stoję i wącham :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pokazalas nam piekne zapachy i nie wiem, ktory moglby byc moim ulubiencem, bo kusza wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już widziałam je w Naturze, ale nie skusiłam się na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepiej wziąć wszystkie i już, jak ciężko zdecydować się na jeden zapach. Mi typowo sztuczne, drogeryjne się znudziły. Miło byłoby pachnieć po umyciu czymś, co po dłuższym czasie nie drażni już nosa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...