poniedziałek, 4 stycznia 2016

Nowości / Paczki / Prezenty !!




WITAJCIE w Nowym Roku !!


Czy u was też jest tak zimno? Na szczęście pocieszający jest widok z okna, czyli dużo białego śniegu,którego mi już stanowczo brakowało :). Mam nadzieję, że wasza impreza Sylwestrowa udała się i spędziliście wesoło czas z najbliższymi !;) Jako pierwszy post postanowiłam dodać ten z nowościami. Chcę pokazać co ciekawego mi Mikołaj przyniósł oraz kilka miłych produktów od Drogerii Natura, które dotarły tuż przed Świętami. Kilka z tych produktów mogliście zobaczyć w akcji :) Teraz jestem na etapie codziennego testowania eyelinerów, których zazwyczaj tak często nie używam. Moje serce podbiły kredki do ust. Zapraszam do oglądania i pisania jakiego produktu recenzję chciałybyście przeczytać !
















I kilka prezentów od rodzinki pod choinkę :) Najbardziej jestem chyba zadowolona z maskary i tuszu od Este Lauder !! Od dawna chciałam je wypróbować :P














A jak wasz Mikołaj? Jesteście zadowolone? Czy wszytko z waszej listy się spełniło? Bo z mojej w 99% :)

Pozdrawiam
Monia:*


22 komentarze:

  1. Mikołaj się spisał :)) Ja co roku dotaję praktyczne prezenty, typu sweterek, kapcie i słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio staram się bliskim dawać prezenty praktyczne, które nie będą leżały

      Usuń
  2. Tyle cudownych rzeczy w jednym poście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I Twój i mój Gwiazdor się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy , chyba byłaś grzeczna bo widzę same super prezenty ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No faktycznie pełno cudowności:) Pozazdrościć. Mój był skromny jeśli chodzi o ilość, ale o jakość - spisał się w 100%:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomadki mają fajne opakowania :)
    mam tę prostownicę, ale wolę i używam Remingtona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też skusiłam się na ten zestaw Estee Lauder (na moich rzęsach tusz sprawuje się obłędnie!)i książkę RLM ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadki od kobo mają piękne opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile wspaniałych prezentów:)Mój Mikołaj też się spisał, ale aż tylu upominków nie dostałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie powiem, kilka bym podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie świąteczne sweterki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...