wtorek, 19 stycznia 2016

Makijażowy tydzień !+ Make up Day !



WITAJCIE !!

 
Ten tydzień, a nawet trochę więcej minął mi pod znakiem malowania i to dość intensywnego. Brałam udział w kilku ciekawych wydarzeniach oraz kursie. Dzisiaj chciałabym z wam podzielić moimi wrażeniami oraz odczuciami. :)

W pierwszej kolejności opowiem wam o drugiej już mojej edycji plenerów w Poznaniu. Co ciekawe odbył się on w apartamencie( tak przewrotnie ). Jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ zjawiło się sporo modelek oraz była wspaniała atmosfera. Poznałam wiele ciekawych i zabawnych osób a kilka fotek z "pleneru" zamieszczam poniżej. ( Fot: Michalina). Jeżeli lubicie fotografię lub pozować oraz malować, to zapraszam was do następnej edycji !! Więcej informacji i zdjęcia z poprzedniej edycji znajdziecie TUTAJ.TUTAJ










Kolejna makijażowa przygoda to kurs, w którym brałam udział w ten weekend. Dotyczył on Media Make up, czyli głównie koncentrowałyśmy się na makijażach telewizyjnych, foto czy wybiegowych. Dodatkowo zdobyłam kilka ciekawych informacji dotyczących pracy kamerzysty czy profesjonalnego fotografa. Wiem na pewno, że operatorem kamery nie zostanę ! 12 kg na ramieniu to za dużo jak dla mnie :P

Po zakończonym kursie miałam przyjemność być na backstage podczas Poznańskich Targów Ślubnych, co było dla mnie niesamowitym doświadczeniem i przygodą. Mogłam się znowu bliżej przyjrzeć jak wygląda dość intensywna i ekscytująca praca z tylu sceny i jak trzeba improwizować :)










Uważam ten tydzień za bardzo udany a czas, który spędziłam na doskonaleniu swojego warsztatu uważam za wykorzystany w 100% :) Trzeba ciągle iść do przodu :)  A wy odwiedziłyście Targi Ślubne w tym roku??

Dodatkowo chciałam was poinformować o jednym z największych wydarzeń dla wizażystów i osób zainteresowanych makijażem ! 5-6 marca odbędą się The Makeup Day w Warszawie :) Opis całego "święta" znajdziecie TUTAJ. Ja też tam będę w strefie blogera :) Serdecznie zapraszam !! :) 

Pozdrawiam
Monia:*


2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...