niedziela, 2 listopada 2014

Pomysł na Make Up !! : )





Witajcie !!!



Co powiecie na kolejny pomysł na makijaż? Dzisiaj przygotowałam dla Was makijaż uniwersalny, myślę, że bardzo dobrze sprawdziłby się na imprezie jak i na ślub. Jest delikatny ale z lekkim błyskiem. Jak minął Wam weekend? Odwiedziły Was przebrane dzieciaki i zrobiły psikusa?? Mi na szczęście w tym roku nie : P ale 2 lata temu bramę pastą do zębów pomazały : )


Na żywo widać jeszcze lekki róż na powiece
  • Podkład - Revlon 150
  • Puder - KOBO sypki
  • Bronzer - Paese
  • Cienie : Czerń ( Sleek ), Brąz ( MUR), Róż z błyskiem (HEAN)
  • Kredka- Wibo
  • Eyeliner - L'oreal Black Buster
  • Maskara - L'oreal Million Lashes
  • Pomadka -Golden Rose Vision Lipstick 105 + Sensique błyszczyk do ust Colorful Dream Lip Gloss


Pozdrawiam
Monia:*

5 komentarzy:

  1. bardzo podobają mi się makijaże wykonane przez ciebie. mam nadzieję, że wkrótce i ja znajdę trochę czasu aby pokazać swoje na blogu :)

    www.AneciaBlog.pl | moda, uroda & lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na Twoje propozycje !!:-) ciekawa jestem :-)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...