poniedziałek, 3 października 2016

Moje pierwsze hybrydy Efekt syrenki + ombre !


WITAJCIE !


Wreszcie się zdecydowałam na poszerzenie swoich umiejętności i kupiłam zestaw startowy Neo Nail do hybryd plus kilka ładnych lakierów.Chcę z wami podzielić się moimi pierwszymi wrażeniami i okazać w jaki sposób je wykonuję. Jestem ciekawa czy też robicie hybrydy same czy raczej idziecie do sprawdzonej kosmetyczki oraz jakie są wasze ulubione kolory i wzory? Ja zamierzam kupić jeszcze długopis do wzorków i efekt chromu, który mnie urzekł :)



Wybrałam zestaw startowy z białą lampą o mocy 9 W. Dodatkowo w komplecie było wszystko, co jest potrzebne aby zacząć działać, czyli:
  • bloczek polerski
  • 3 pilniczki
  • Top
  • Baza
  • Kolory czerwony
  • Waciki bezpyłkowe
  • Remover
  • Cleaner
  • Oliwka
  • Patyczki
  • Folie do ściągania hybryd







NO TO ZACZYNAMY !


  • Nadałam kształt paznokciom pilniczkiem a następnie bloczkiem polerskim zmatowiłam płytkę paznokcia



  • Oczyściłam płytkę Cleanerem i wacikiem bezpyłkowym 
 


  • Nałożyłam bazę na paznokcie uważając na skórki a następnie włożyłam palce pod lampę na 60 s




  • Dzisiaj postawiłam na ombre więc z jednej strony paznokcia nałożyłam lawendowy a z drugiej różowy kolor. Jak zrobić efekt ombre ? Czysty pędzelek przyłożyłam u góry paznokcie i przysuwałam się do krawędzi ruchem "przód w tył".

  • Następnie wkładam paznokcie do lampy na 60 s i nakładam drugą warstwę dokładnie tak samo



  • Aby uzyskać efekt syrenki należy użyć specjalnego pyłku nakładamy ją bezpośrednio na drugą warstwę. Pyłek wcieramy w całą płytkę niezapominając o zakamarkach:)
 


  • Gdy pyłek jet już wtarty używając delikatnego pędzelka usuwamy resztki pyłku i nakładamy Top i znów pod lampę na 60 s.





Najbardziej podoba mi się efekt syrenki na ombre ! Efekt jest na prawdę świetny ! Wiem, że moje hybrydy może nie są idealne, ale jak na pierwszy raz i tak jestem dumna z siebie. :)

Pozdrawiam
Monia:*

16 komentarzy:

  1. Jak na pierwszy raz to Ci powiem, że świetnie wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszło, a efekt syrenki dodaje uroku całemu manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też niedawno kupiłam zestaw do hybryd:) Już 3 razy malowałam, mega wygoda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne Ci wyszły :) Ja w tym tygodniu dostałam swój zestaw i wykonałam pierwsze hybrydy. Za niedługo też pokombinuję z ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię lakiery z tej firmy, ładnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...