wtorek, 27 września 2016

Beauty Forum & SPA Warszawa !


 WITAJCIE !!!


W miniony weekend w Warszawie odbyły się jedne z większych targi beauty. Dzięki uprzejmości Beauty Forum otrzymałam zaproszenie na to wydarzenie i z Poznania wybrałam się do Warszawy. Chciałam porównać te targi, które są  w Poznaniu i te w stolicy i muszę przyznać, że te drugie są o wiele bardziej ciekawsze! Była na prawdę ogromna liczba marek tych znanych i tych mniej znanych. Niektóre firmy przygotowały na prawdę fajne promocje na przykład Ardell, czy przyciąganie do swoich stanowisk gwiazdami takimi jak Rafał Maślak czy Michał Szpak. Oczywiście stoisko Indygo było najbardziej obleganym miejscem na całych targach, nawet nie chcę myśleć ile czasu w kolejce trzeba było czekać ! Znacie i lubicie tę markę?

Ja skusiłam się oczywiście na pędzle od Maestro, które mnie urzekły! Chyba pędzli do blendowania nigdy nie jest za wiele ? Co dziwne kolejka po słynne torebki z olejkami była na prawdę krótka ( 3-4 osoby ) więc razem z mamą zabrałyśmy po jednej. Tak jak pisałam dłużej zatrzymałam się przy stoisku Ardell i kupiłam słynne Demi, mix rzęs oraz bezbarwny klej, ponieważ każda z tych rzeczy była o 5-6 zł.

Może wy też wybrałyście się na Targi ? Ja z chęcią odwiedzam takie miejsca i podglądam jakie nowości oferują firmy !










 Pozdrawiam i zabieram się za edytowanie makijażu na jesień. Będzie jeden mocniejszy i jeden na dzień
Monia:*

1 komentarz:

  1. Szkoda, że mam tak daleko do Warszawy :) Chętnie wypróbowałabym te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...