czwartek, 13 października 2016

Jak usunąć szybko i łatwo hybrydy ?


WITAJCIE !!


Niedawno pokazywałam wam jak robiłam moje pierwszy hybrydy krok po kroku, wydaje mi się, że pokazanie sposobu ich ściągania może być równie przydatny dla osób, które chcą zacząć swoją przygodę z hybrydami. Ja tak jak pisałam używam kosmetyków i preparatów od Neo Nail, dlatego pokażę je w tym poście, ale sposób ściągania przy hybrydach innych firm jest dokładnie taki sam. 

Macie już wybrane kolory na jesień? Mi bardzo podobają się burgundy i fiolety i na takie kolorki będę polować.

  •  W pierwszym etapie możemy lekko spiłować wierzchnią warstwę hybrydy, jednak jest to konieczne tylko w wypadku bogatych zdobień i wielu warstw lakieru. Ja mam tylko top, 2 warstwy koloru i bazę dlatego pomijam ten etap i przechodzę od razu do nasączenia folii z wacikiem Removerem.



  • Wszystkie paznokcie dokładnie owijam i czekam około 12-15 minut kontrolując czy hybryda zaczyna odchodzić od paznokcia.
  • Do usunięcia hybrydy można użyć na prawdę wielu produktów np. drewniany patyczek czy tępą część nożyczek albo specjalny przyrząd do tego. Mi bardzo wygodnie operuje się drewnianym patyczkiem, który jest delikatny dla moich paznokci. 



  • Aby upewnić się czy wszystko dokładnie zeszło przemywam paznokcie Nail Cleanerem. 



  • Jeżeli robimy przerwę między hybrydami, to na paznokcie nakładam odżywkę przystosowaną do paznokci po sztucznych paznokciach 


Mam nadzieję, że mój post przydał się osobom, które chcą zacząć przygodę z hybrydami a osoby, które robiły to nie raz może podzielą się swoim doświadczeniem ?

Pozdrawiam
Monia:*

7 komentarzy:

  1. Ja robiłam dotychczas w OPI, ale nie che mi się iść na zdjęcie, kupiłam jakiś zmywacz do paznokci hybrydowych w rossmannie, mam nadzieje, że ta metoda się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinien sobie poradzić :) dlatego wolę hybrydy od żeli...łatwość ściągania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam takich folii z semilaca i jest to dla mnie duże ułatwienie bo tak to zawsze waciki mi się zsuwały, a lakier schodzi z łatwością :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...