poniedziałek, 17 października 2016

Broken Doll Halloween make up !


WITAJCIE !


Zbliża się czas Halloween, co oznacza, że pora na straszną makijażową propozycję. Oczywiście polecam też makijaż, który wam proponowałam w tamtym roku a mianowicie STRASZNĄ DYNIĘ. W tym roku postanowiłam postawić na coś słodkiego a jednak strasznego a mianowicie potłuczoną laleczkę z porcelany ^^. Jest to makijaż, który na pewno wykonacie same w domu bez jakiś specyfików czy wybitnych umiejętności. Ja wykonałam go w 30 minut, jednak jeżeli chcecie osiągnąć bardziej Halloweenowy look możecie lekko rozetrzeć szminkę po twarzy czy dorysować kilka pęknięć w widocznym miejscu na szyi czy na dekolcie. Na końcu posta opisałam czym wykonałam ten makijaż i w jaki sposób.




  • Oko dość mocno obrysowałam ciemnym brązowym cieniem a na ruchomą powiekę nałożyłam dość jaskrawy różowy cień.
  • Eyelinerem narysowałam dość szeroką kreskę aby zamaskować sztuczne rzęsy
  • Na dolną powiekę nałożyłam biały cień i obrysowałam go eyelinerem. Efekt będzie ciekawszy, gdy macie ciemniejszą karnację.
  • Na usta nałożyłam malinową pomadkę a na policzki dość jaskrawy róż
  • I na koniec eyelinerem oraz kredką narysowałam pęknięcia na czole oraz policzku.


  • PODKŁAD - Revlon Colorstay 150 Buff
  • KOREKTOR - Collection Lasting Perfection 1
  • PUDER - My Secret matujący
  • RÓŻ oraz CIEŃ - My Secret Bronze'N'Blush
  • CIEŃ - brązowy z paletki Nude Dude
  • EYELINER - L'oreal Black Buster
  • MASKARA - L'oreal so Cotour
  • RZĘSY - Demi Wispies
  • BRWI - Joko
  • USTA - KIKO kolekcja Walentynkowa

Podzielcie się jaki wy makijaż wykonacie lub wykonałyście na Halloween?

Pozdrawiam
Monia:*

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...