piątek, 30 października 2015

Szybki i prosty makijaż na Halloween!!!




WITAJCIE !!


Tak jak pisałam ostatnio przygotowałam dla was dwa makijaże na Halloween. Pierwszy z nich, czyli maskę czaszkę znajdziecie TUTAJ, a dzisiaj chcę wam zaprezentować Dyniowy makijaż. Jak nazwa wskazuje inspirowałam się strasznymi dyniami, więc możecie się spodziewać trochę pomarańczowego koloru oraz czerni. Co jest najciekawsze w tym makijażu? Możecie go wykonać same bez dużej ilości kosmetyków...można też w nim dużo dodać od siebie.




ZAPADNIĘTE OCZY


Do uzyskania takiego efektu użyłam szarego cienia, aby nadać efekt głęboko osadzonego oka. Cień nałożyłam na górnej oraz na dolnej powiece.




SMUTNE OKO


Kolejnym ważnym krokiem jest nałożenie na linię wodną czarnej kredki i lekko jest roztarcie. Dodatkowo, aby stworzyć efekt smutnego oka roztarłam kredkę poniżej dolnej powieki. Chciałam aby wyglądało jak bym się popłakała i makijaż się rozmył.

Brwi nie mają wyglądać na ładne czy zadbane...w końcu to Halloween :) Nadałam im trochę krzaczastego kształtu.




DYNIOWY NOS


Bardzo ciekawy efekt można osiągnąć np. robiąc pomarańczową łatkę na nosie. Do tego użyłam pomarańczowy cień a na obrzeża nałożyłam czarną kredkę oraz zrobiłam szwy.





DYNIOWE USTA


Straszna dynia nie mogłaby istnieć bez charakterystycznych ust. Nałożyłam na nie czerwoną pomadkę i przypudrowałam je pomarańczowym cieniem W kąciki nałożyłam czarną kredkę, którą lekko roztarłam pędzelkiem w wewnętrzną stroną. Od kącików ust zrobiłam kreski i narysowałam szwy, a na ich końcach lekko wygięłam kreskę.




WIĘCEJ POMARAŃCZY



Tutaj możemy dodać kilka akcentów od siebie. Ja na przykład dodałam pomarańczowy róż na szczyty policzków, kilka piegów oraz łatkę na czole. W mojej biżuterii znalazłam dyniowe kolczyki, które chyba idealnie spisują się w Halloweenowy dzień.





Kosmetyki, które użyłam:

-Paletka FREEDOM
-Róż MUR
-Podkład MUR 4
-Maskara So Couture
-Korektor Collection
-Pomadka FREEDOM
-Puder PAESE
-Pisak do brwi Catrice




Który makijaż Halloweenowy bardziej się podoba? A jak wy pomalujecie się na Halloweenową imprezę?

Pozdrawiam
Monia:*


8 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda :) myślę, że potrafiłabym wykonać taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci to wyszło :) ja wybieram się wieczorem do kina więc się nie umaluje bo nie każdy obchodzi i szanuję to święto balabym się spotkać z krytyką :p a jakbym się pomalowala znajdziesz u mnie na blogu, więc jeśli jesteś ciekawa to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak szłam na imprezę tez wiedziałam że będę się rzucać w oczy :) ale uśmiech na twarzy i do przodu :p najwyżej się pośmieją:)
      Na pewno zajrzę :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...