Obserwatorzy

środa, 20 sierpnia 2014

Moja organizacja kuferka z kosmetykami




Witajcie !!


Ostatnio w związku z tym, że biorę się poważnie za wizaż trochę kosmetyków przybyło w mojej kolekcji i już nie mieściły się w kosmetyczkach, postanowiłam znaleźć dla nich nowy, większy dom. Padło na różowy kuferek, w którym do tej pory trzymałam biżuterię, którą rzadko noszę i jakieś przypadkowe rzeczy : P Biżuteria powędrowała na stojak a lakiery na swoje miejsce do reszty kolekcji: ) A jak prezentuje się kuferek po transformacji? Zapraszam do oglądania / czytania : )








GÓRNA PÓŁECZKA (PRAWA)


Tutaj umieściłam pudry, bronzery, gąbeczki, wsuwki, gumki elastyczne czy bibułki matujące. Oczywiście nie zabrakło miejsca na temperówkę i malutkie próbeczki perfum. Muszę zainwestować w więcej wsuwek..znikają bardzo szybko w niewyjaśnionych okolicznościach : P





PIĘTRO NIŻEJ


Tutaj swoje miejsce mają wszystkie eyelinery, kredki, pisaki czy maskary. Ostatnio dołączył do nich żel do stylizacji brwi. Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować, ale mama już zgłasza swoje brwi do ogarnięcia : ) Po ostatnim Spotkaniu Blogerek dorzucę do tej półeczki maskarę z Sensique...jestem jej bardzo ciekawa : ).




GÓRNA PÓŁKA (LEWA)


Na  tym poziomie zagościły korektory, podkłady, mój krem BB oraz wazelina do ust, która jest dla moich delikatnych ust niezbędna : ) Znalazła się też tutaj zalotka ( muszę zainwestować w nową). Ostatnio odkryłam też fajną pomadkę nawilżającą Lips, która jest ciągle przy mnie : )





 PIĘTRO NIŻEJ


Moje najnowsze pomadki oraz błyszczyki tutaj znalazły swoje miejsce. Szykuję dla Was niedługo recenzję pomadek Freedom System od INGLOT. Dodatkowo od dzisiaj znajduje się tutaj pomadka w kredce Lips on top oraz błyszczyk Celia.






PALETKI I INNE CUDA


Oczywiście najwięcej miejsca w moim kuferku zajmują paletki z cieniami, pyłki oraz cienie w małych opakowaniach. Tutaj też umieściłam płyn do dezynfekcji, utrwalacz make-up'u oraz zestaw pędzelków. No i oczywiście waciki, pałeczki i lusterko, które musi mieć każda kobieta : P

 
A jak porządki w Waszych kosmetykach? Mam nadzieję, że uda mi się utrzymać ten ład i porządek przez dłuższy okres czasu : P Szykuję się na malowanie moich koleżanek niedługo więc porządek musi być : )


Pozdrawiam
Monia:*

Zapraszam na INSTAGRAM





10 komentarzy:

  1. Ile tego jest! Zresztą taki kuferek bardzo by mi się przydał, bo w pojemniczkach nic się nie mieści, a toaletki nie mam, pomimo tego że mój luby jest stolarzem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już wiesz jaki prezent urodzinowy chcesz ; P

      Usuń
  2. Oj taki kuferek by mi się przydał !! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. planuję zakup takiego kuferka, bardzo by mi się przydał i dobrze sprawdzał przy transporcie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie : ) Ułatwia znacznie transport : ) i wszystko w jednym miejscu: P

      Usuń
  4. Ja własnie wczoraj robiłam porządkiw kolorówce i czuję potrzebę kupowania teraz:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...