piątek, 30 sierpnia 2013

Co nowego na jesień ? 1







Witajcie !!

Czas sielanki u babci minął i powróciłam do domu. Niestety u babci nie ma nawet najmniejszego zasięgu internetu....o przepraszam przy bramce przy dobrych wiatrach jedną kreskę złapię ; ) Ale nawet może to i dobrze. Dzięki byciu poza siecią przypomniałam sobie jaka ta doba jest długa i ile rzeczy można zrobić : )


Dzisiaj przygotowałam dla Was post o tym co nowego do mnie zawitało : ) W związku z tym, że niestety jesień się zbliża udałam się z mamą na małe jesienne zakupy i przypomniałam sobie dlaczego nie lubię tej pory roku!! Dlaczego, gdy jesień nadchodzi wszystkie ciuchy są szare, czarne albo szare z dodatkiem czarnego. Jakoś takie pogrzebowe te kolory są. A znaleźć coś ładnego, jesiennego i kolorowego nie jest tak łatwo. Na szczęście moje ukochane sklepy mnie nie zawiodły. : )

Oto co wpadło do mojej garderoby :



Kamizelka


Bluzka z baskinką

Spódnica


 Błękitna marynarka



Spodnie






Jeszcze na jesień brakuje mi kilku rzeczy np. butów. Nie mam do nich szczęścia, bo nigdy nie przetrwają do następnego sezonu. : (




Znalazłam też cudowne pantofelki w czarno-białe paski z paskiem na kostkę..niestety nie mam chyba szczęścia bo oczywiście mojego rozmiaru nie było.

Dodatkowo postanowiłam, że stacjonarne drogerie będę już rzadko odwiedzać. Po sprawdzeniu i porównaniu cen kosmetyków, które często kupuję ( nawet z doliczeniem przesyłki ) przepłacałam około 40-50%. Zazwyczaj bałam się kupować kosmetyki przez internet ( chodziło o dopasowanie koloru albo o datę ważności i zabawę w odsyłanie). Mojej mamie też spodobały zakupy on-line i też kilka rzeczy sobie zamówiła. Ja skorzystałam z drogerii internetowej alledrogeria.pl









To były wspólne zakupy moje i mojej mamy. Ja dla siebie wybrałam suchy szampon Batiste, który uwielbiam. Wcześniej miałam wersję Tropical a teraz postawiłam na wisienki : ) Dodatkowo kupiłam bazę pod podkład REVLON Photoready, który wiele osób zachwalało i akurat trafiłam na promocję. W drogeriach stacjonarnych widziałam go za około 60 zł a w internecie za 34 zł : )






Przeglądając gazetkę LIDL'a zwróciłam uwagę na kurtki wiatrochronne i nieprzemakalne ; ) Ale sądząc po ilości ludzi w czwartek ( o 7 rano ) w sklepie nie tylko mi się spodobały. No ale mam nadzieję, że warto było rano wstać. : ) Szkoda tylko, że rozmiary ciuchów w LIDL'u są inne niż w sklepach. Ich S jest jak M a kurtek w rozmiarze XS nie mieli : (. Ale jesienią lekko za duża nie będzie szkodzić. Cena kurtki też zachęcała do kupna, ponieważ kosztowała 59zł i była w 4 wersjach kolorystycznych. Niestety nie wszystkie posiadały kaptur na którym mi zależało ; ) Ja wybrałam wersję zieloną, mamie też się spodobała i wzięła taką samą. Przy kasach zauważyłam, że ludzie brali po 5-6 kurtek !! Szaleństwo : P






A jak Wasze przygotowania na jesienne dni? Też nie lubicie jesiennych zakupów i tych szarych, smutnych kolorów ?



Pozdrawiam ( jeszcze wakacyjnie )
Monia;*



 


7 komentarzy:

  1. błękitna marynarka prezentuje się świetnie! :) U mnie w lidlu zawsze są tłumy jak wrzucają jakiś towar z gazetki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy i świetny blog :D
    pozdrawiam wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i do obserwacji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kurtki z Lidla są bardzo fajne! A ta Twoja kamizelka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy ;) Podoba mi się ta kamizelka ;) A co do Lidla, ja odpuściłam chodzenie tam. Ludzie rzucają się jak zwierzęta, po otwarciu biegną by nałapać 10 par spodni itp. A potem po paru dniach zwracają, bo im nie pasuje. Chociaż niektóre rzeczy mają fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!! Trochę to wygląda jak dzień dostawy w lumpeksach:-) spodobały mi się tam kalosze które będą od jutra ale nie idę bo wiem co będzie się działo:-)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...