sobota, 2 marca 2013

Podsumowanie Dwóch tygodni kuracji włosowej...













Dzisiaj przygotowałam dla Was podsumowanie mojej walki o ładniejsze włosy. Czas trwania tej mojej małej kuracji to trochę ponad dwa tygodnie. Dla przypomnienia tutaj jest post w którym omawiałam moje włosowe problemy--->KLIK

Do mojej kuracji jak wspominałam w starszym poście użyłam kosmetyków od Greem Pharmacy a mianowicie Szampon, eliksir i jedwab do włosów...zapraszam na recenzję :


Ciężko mi jest ocenić pojedyncze działanie tych preparatów, ponieważ używałam je razem...więc wpierw przybliżę trochę te produkty a następnie opiszę wrażenia : )





Szampon do włosów suchych







OD PRODUCENTA:

Jest to szampon, którego ważnymi składnikami są granat i olej arganowy.
"Szampon do włosów suchych. W ziołowych szamponach serii Green Pharmacy zebraliśmy wszystko czym obdarza nas Matka Natura. Od wieków naturalny olej arganowy, marokańskie złoto, przywraca włosom blask, regeneruje, wygładza, ułatwia czesanie i stylizację, nadaje miękkość, elastyczność, chroni przed czynnikami zewnętrznymi. Wzmacnia i odżywia skórę głowy. Pantenol nawilża i regeneruje tak jak ekstrakt z granatu, który dodatkowo odświeża kolor włosów. Szampon daje im lekkość, blask, elastyczność i nawilżenie. "

CENA:

Nie jest zbytnio drogi, ponieważ kosztuje 8-9 zł


























Eliksir ziołowy

do włosów łamliwych, zniszczonych i farbowanych








OD PRODUCENTA:

" Odżywczy ziołowy eliksir do włosów.
Do łamliwych, zniszczonych, zmęczonych, farbowanych włosów. Koszyczek rumianku, podbiał zwyczajny, kiełki pszenicy, kłącze tataraku. Naturalny preparat ziołowy wyprodukowany w oparciu o receptury ze starych ksiąg zielarskich. Wskazany do wzmocnienia włosów, zapobiega ich wypadaniu. Eliksir regeneruje mieszki włosowe, powstrzymuje nadmierne przetłuszczanie się skóry. Nie podrażnia skóry, nie wywołuje niepożądanych efektów ani zmian skórnych. Odżywia włosy, zmniejsza łupież i łojotok prowadzący do przedwczesnego wypadania włosów." 

CENA:

około 10-11 zł



























Jedwab do włosów




OD PRODUCENTA:


"Jedwab w płynie, serum na łamliwe końcówki. 100% ekstraktu aloesu. Bardzo silnie skoncentrowane serum wygładza końcówki włosów i przeciwdziała ich rozdwajaniu, dla efektu jednolitych włosów na całej ich długości. Przeznaczone do włosów: cienkich, delikatnych, łamliwych, uwrażliwionych na wskutek działania czynników chemicznych i/lub mechanicznych, przemęczonych zabiegami fryzjerskimi. Dzięki lekkiej formule nie obciąża włosów. Olejki ryżowy i kameliowy regenerują uszkodzoną strukturę włosa i chronią końcówki przed rozdwajaniem. 100% ekstrakt aloesu i olejek cedrowy nawilżają przesuszone partie włosów przywracając im lśniący, zdrowy wygląd."




CENA:


Około 9zł









No to teraz czas na podsumowanie działania. Jak pisałamwe wcześniejszych postach mam problem z suchymi końcówkami i sterczącymi włoskami oraz z szybkim przetłuszczaniem się włosów. No i jak każda dziewczyna chciałabym mieć ładne i gładkie oraz lśniące włosy.

A co osiągnęłam po dwóch tygodniach ??

CO ZDZIAŁAŁY :


  • końcówki w dotyku są bardziej delikatne a nie suche. Stosowałam jedwab jedną kropelkę na jeszcze mokre po umyciu końcówki włosów.
  • włosy mogę teraz myć co trzeci dzień, ponieważ nie widać aby się zbytnio przetłuszczały
  • przy suszeniu włosów już widać, że włosy są delikatne i miękkie w dotyku. To chyba dzięki eliksirowi, ponieważ stosuję go na lekko wilgotne włosy tuż przed wysuszeniem ich. Muszę przyznać, że stosuję go całkiem sporo a i tak nie obciąża włosów.
  • Co ważne mam co raz mniej sterczących włosków : )
  • Łupieżu nie mam więc nie wiem jak by się sprawdził na ten problem 
  • włosy są lśniące
  • Czuję dużą różnicę...wyglądają na zdrowsze : ) Moja mama też tak twiedzi
  • Dużym plusem jest też cena. Nie trzeba płacić 100zł za dobrą kurację ; )
CZEGO NIE ZDZIAŁAŁY:

  • włosy nadal mi wypadają...trochę mniej ale nadal
  • No i nadal się plączą... nie mogę znaleźć sposobu na to..może jak dłużej będę stosować to rozwiąże się ten problem


OCENA:  

4+ / 5


Podsumowując. Są to bardzo dobre produkty, które dostępne są na każdą kieszeń. Uważam, że 20 parę złoty za tą kurację to bardzo mało a zwłaszcza, że wiać efekt i to spory. Będę dalej kontynuować moją kurację i czekać na jeszcze lepsze efekty !!

Oczywiście każde włosy są inne i mają różne problemy i potrzeby. Jestem ciekawa jak sprawdzają się inne produkty tej firmy...i czy próbowałyście już ten szampon, eliksir i jedwab???


Pozdrawiam  w ten piękny i słoneczny dzień !!!
Monia;*




9 komentarzy:

  1. Wczoraj kupiłam szampon i balsam, zobaczymy jak sprawdzi się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa : ) Na efekt trzeba będzie poczekać trochę ; )

      Usuń
  2. Stosowałam inne produkty i byłam zadowolona. Jednak teraz preferuję kosmetyki fryzjerskie, lepiej się u mnie spisują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze za fryzjerskie się nie zabrałam : )
      A jakiej firmy?

      Usuń
  3. Coraz bardziej mnie ta firma kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. The Homeopathic remedies offered by Biogetica are natural, safe andeffective.
    "Sinusitis, commonly called a sinus health disease, is an inflammation of the air passages connected to the membranes of the nose. Most people are happy with this heater because it can actually heat up more than one room.

    my web blog :: Vaporizer

    OdpowiedzUsuń
  5. to spore osiągnięcie, nie znam osobiście tych produktów ale chętnie bym wypróbowała, cenę również mają kuszącą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mimo wszyatko ma fajna buteleczkę..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...