niedziela, 24 marca 2013

LEOs Fashon Show / Miętowe zakupy










Witajcie i na wstępie znowu chcę przeprosić za tak długą nieobecność. Sporo się dzieje teraz w moim życiu, ale na szczęście w niedzielę znalazłam chwilkę na napisanie posta. : ) Moja mama przyjechała do mnie na weekend ; ) Miło było  pobyć z mamą...właśnie przed chwilą odprowadziłam ją na PKS...ten weekend tak szybko zleciał : ( Miałyśmy sporo wrażeń, ponieważ głównym powodem przyjazdu mamy był pokaz mody na który się wybrałyśmy w piątek !!

Był to LEO's Fashion Show vol.3. Głównym celem pokazu było zebranie pieniędzy na cel charytatywny. Odbywał się on w Concordii. Muszę przyznać, że miejsce na pokaz było wręcz idealne. Swoje kolekcje pokazali :: Bizuu Patrizia Pepe - Tomaotomo - est by es - Orska - Mallin - TriwaBOHOBOCO.

Nie obyło się bez wpadki oczywiście : ) Podłoga była śliska i modelki na zakrętach nie wyrabiały : ) No i miał być występ Kasi Rodowicz, ale zapalenie płuc nie pozwoliło jej na występ : (

Niesamowite wrażenia : ) Był to mój pierwszy pokaz i mam nadzieję, że nie ostatni : )  A oto mój strój:





 i pazurki :




 No i z mamą musiało być zdjęcie ; )




Kolorystyka była świetna i wystrój też : ) Zgranie oświetlenia i muzyki..

 




No i z mamą musiałyśmy trochę po sklepach następnego dnia pochodzić : ) Postawiłam na miętowe odcienie...czuję się bardzo dobrze w nich : )





Mam nadzieję, że niedługo będzie już ciepło i będę mogła założyć sukienki i cieniutkie spodnie...tak bardzo wiosnę już chcę !!! A ile rano było w Poznaniu??? Mój kochany termometr pokazał około -20 stopni !! Gdzie ta wiosna ??
Ale na szczęście na słonku całkiem ciepło : )


A jak Wam minął weekend?? : ) Robiłyście coś ciekawego???
Pozdrawiam
Monia;*



8 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...