wtorek, 2 października 2012

Pierwszy dzień na 3 roku / OOTD

Hej !!
Dopiero wróciłam z pierwszych zajęć w tym semestrze. Już zapowiada się ciekawie ; // Ale mam nadzieję, że jutro będzie lepiej i nowe przedmioty poprawią mi humor. : )
Na szczęście mam bardzo fajny plan i jutro zaczynam po 12 ; ) oo i piątki wolne ; )

Z tej okazji chciałabym Wam pokazać strój dosyć elegancki i prosty jednocześnie : ) Może Wam się przyda i spodoba : D Życzę Wam miłego oglądania i miłej nauki ; P











Sukienka-> Mohito
Torebka- Versace
Buty-> CCC
Bransoletka -> lokalny sklepik : )

Pozdrawiam ; *

5 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...