środa, 31 października 2012

Haul H&M Sephora Super-Pharm

Hej Dziewczyny !!

Witajcie w ten piękny dzień !! Dzisiaj spędziłam czas z przyjaciółką na małych Halloweenowych zakupach. Kupiłyśmy ładne dwie dynie ( jak coś ładnego z nich stworzę to oczywiście się pochwalę : p ). Tak jak obiecałam dzisiaj dodam to co udało mi się kupić wczoraj na zakupach z mamą ; ) Otworzyli nowa Sephorę więc nie mogłam się oprzeć żeby tam nie zajść ; D

Oto moje zakupy :


Zacznijmy od trochę śmiesznej przesyłki od
Procter & Gamble


A co mi przysłali??
wkładki higieniczne hahah; )
 

Moja mama kupiła sobie rękawiczki w burgundowym kolorku : )
Nie wiem czy firma Wam coś powie jc to Szachownica;D
 

W Sephorze postanowiłam wykorzystać mój rabacik i kupiłam mały zestaw przydatny na podróże ; ) Zawsze mi brakowało czegoś takiego a często podróżuję ;D


A oto zawartość :
 



Musiałam też zahaczyć o Super-Pharm ; ) oczywiście szłam tylko po pomadkę ; )
 

Zaciekawiła mnie ta pomadka, producent obiecuje 14 h trwałość ; ) a jak to będzie? zobaczymy ^^ Pewnie niedługo będzie recenzja ; )
 

Mamie spodobały się perfumy ..mi też ; ) Escada ma bardzo ładne zapachy i akurat w Super-pharm maja spoore przeceny ;) Polecam ;D
 









 Kupiłam też szczotkę z naturalnego włosia..może ona będzie dobra dla moich włosów ; )














W H&M spodobał mi się balsam...jego zapach jest cudowny ^^ a że obok była czerwona szminka ( czerwieni jeszcze nigdy nie miałam )to też trafiła do mojego koszyczka ; P


I na koniec kilka próbek :







 Lubię ostatnio czytać Gazetę Prawną, bardzo ciekawe rzeczy można się dowiedzieć ; )
Polecam : D



Udanego i Strasznego Halloween !!!!
Uważajcie na dynie ; P !!!

Udało mi się wreszcie je wyciąć... ciężko było, ale warto : ) Fajnie a raczej strasznie wyglądają : ) Lubię w takie coś się bawić ; ) Najlepiej to się je opróżnia : P


Pozdrawiam : **

7 komentarzy:

  1. no ciekawe jak ta pomadka się sprawdzi, ciekawe :0
    a te opakowania na mazidła o dobra sprawaa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, bo nie wierzę w tak długotrwałe działanie;-)

      Usuń
  2. Szminkę testowałam w SP, ale jakoś się nie zdecydowałam ;]
    Szminek w hm jeszcze nie widziałam, więc muszę sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu u mnie nie ma ani Sephory ani ponoc super sklepu - Superpharm :( buuu

    OdpowiedzUsuń
  4. tez przydalby mi si etaki zestawik z sepfory
    przyjemne zakupy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...