poniedziałek, 15 października 2012

HEAN Stay on eyeshadow base

 Witajcie po raz drugi !!!

W związku z tym, że jutro caaaalutki dzień pewnie spędzę na uczelni to jutrzejszy pościk dodam dzisiaj : )
Sporo osób pisało, że lubi bazę Hean lub chciałoby dowiedzieć się czegoś więcej na jej temat. A więc post na życzenie !!
_____________________________________________________________________________________________
Nazwa: HEAN Stay on  eyeshadow base

Zastosowanie:  Jest to jak sama nazwa wskazuje baza pod cienie


Konsystencja: Jest bardzo delikatna, lekko kremowa.
Kolor: Wg mnie wpada w delikatny fiolecik, lawendę.
Zapach: Wydaje mi się, że nie ma...albo bardzo ale to bardzo delikatny
Cena: Ja zapłaciłam za swoją około 14 zł
Dostępność: Moja baza została zakupiona w lokalnej drogerii ; - )




Dlaczego ją kupiłam ? Pierwszy raz wpadła w moje ręce około roku temu...weszłam do mojej pobliskiej drogerii z mamą i przy okazji spytałam jaką bazę by poleciła, aby cienie dłużej się utrzymywały i ładnie wyglądały... i poleciła właśnie tą ; ) !!

Moja opinia: Stosuję ją zawsze pod cienie. Nakładam niewielką ilość, zazwyczaj używam palca, ponieważ jest mi najwygodniej : ) Przed jej kupnem nie używałam żadnej bazy i moje cienie szybko się rolowały i robiła się kreska na załamaniu ruchomej powieki... denerwowało mnie...a teraz? Nie mam z tym problemu... cień utrzymuje się cały dzień i wygląda matowo ; )

Na jak długo starcza? To zależy jak często używasz : D Ja ją stosuję około 3 razy w tygodniu więc starcza mi na baaardzo długo ; D

Moja ocena : Oczywiście 5 / 5


Jakieś pytania macie jeszcze ??? ; D

Miłego Wieczoru !!!
Monika;*


Mogę zdradzić, że w tym tygodniu zaprezentuję 
moją małą kolekcję lakierów do paznokci : P

7 komentarzy:

  1. Baza jest ok. Trochę niewygodnie wydobywa się ją ze słoiczka, zwłaszcza mając dłuższe paznokcie ;) Przydałaby się wersja w tubce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj szukalam jej w miescie i nie znalazlam, slyszalam od wielu osob ze porownywalna do artdeco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wlasnie.. zapraszam Cie na rozdanie u mnie, mam do oddania odsypki moich cieni mineralnych z pure luxe glownie :)

      Usuń
    2. Na allegro pewnie są. Może i taniej wyjdzie; D

      Usuń
  3. Fajne te rzeczy. ; ) Przyjemnie tu masz :) To co obserwacja za obserwacje ? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze mówiąc nigdy nie miałam bazy pod cienie, ale ilekroć widzę dobra opinię to zawsze dotyczy ona bazy Hean, więc chyba jednak czas zainwestować;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...