piątek, 20 listopada 2015

Romantic Make Up



WITAJCIE !!


Dla odmiany dzisiaj chciałabym zaprezentować wam makijaż z odrobiną nutki romantyzmu...jakoś tak mi się skojarzył. Dodatkowo, aby uzyskać bardziej wyraźny efekt użyłam sztucznych rzęs w zewnętrznych kącikach..oko dzięki temu wygląda na bardziej "kocie". Pierwszy raz połączyłam złoto i róż, ale wydaje mi się, że bardzo dobrze ze sobą współgrają i tworzą jedną całość. Jestem bardzo ciekawa jakie makijaże chciałybyście oglądać na moim blogu? Swoje odpowiedzi wpisujcie w komentarzach ! :)














UŻYŁAM:

  • Podkład - Collection 2 Ivory
  • Korektor- Collection 1
  • Puder - KOBO trensparentny
  • Cienie - Freedom PRO 12 Audacious 3.
  • Maskara- L'oreal so couture
  • Pomadka - Freedom Pro Bare 111 Untouched
  • Pigmenty - złoty i Różowy
  • Konturowanie - MUR 
  • Rzęsy - Ardel ( tylko w zewnętrznym kąciku)


Jak wasze listy do Mikołaja? Gotowe?
Pozdrawiam
Monia:*

6 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...