piątek, 13 listopada 2015

Red lips Make up + nowości w Drogerii Natura




WITAJCIE !!!


Ostatnio prezentowałam wam dość delikatne makijaże, natomiast dzisiaj chciałabym pokazać coś troszkę mocniejszego i bardziej przykuwającego uwagę. Bardzo pokochałam szminki marki Freedom,dlatego i w tym makijażu nie obejdzie się bez niej. Zbliżają się Andrzejki, więc postanowiłam zmalować coś co się wpasuje w ten klimat...lekko wieczorowy, elegancki i oczywiście z błyskiem, musi być magicznie. Mam nadzieję, że wam się spodoba i przypadnie do gustu. Macie już jakieś plany na Andrzejki?

PS przypominam, że do końca miesiąca możecie skorzystać z rabatu na makijaż. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.


  • Pierwszym i niezbędnym krokiem jest nałożenie bazy pod cienie. Ja do tego celu używam korektora Collection, który sprawia, że cień zostaje na swoim miejscu cały dzień.
  • Pod łuk brwiowy aplikuję matowy,cielisty cień.
  • Na całą powieką nałożyłam brąz w rudym odcieniu. Świetnie się prezentuje w połączeniu z pozostałymi cieniami.
  • Na środek nałożyłam złoty pigment, jednak wpierw namoczyłam w wodzie pędzelek, dzięki temu kolor jest bardziej intensywny i trwalszy.
  • W wewnętrznym kąciku znalazł się delikatny brzoskwiniowy pigment opalizujący na złoto, ma on za zadanie rozświetlić spojrzenie i nadać jak to w Andrzejki przystało magiczności.:)
  • Na sam koniec przyciemniłam zewnętrzny kącik i zaznaczyłam załamanie.   
  • Taką samą sekwencję powtórzyłam na dolnej powiece.
  • Linię rzęs przyciemniłam czarnym cieniem i lekko wyciągnęłam kreskę.
  • Kształt brwiom nadałam cieniem do brwi MUR.
  • Pomadka nadała całemu makijażowi charakteru i wyrazistości.









UŻYŁAM:

  • Podkład - Collection 2 Ivory
  • Korektor- Collection 1
  • Puder - KOBO trensparentny
  • Cienie - Freedom PRO 12 Audacious 3.
  • Maskara- L'oreal so couture
  • Pomadka - Freedom Pro Red 106 Fever
  • Pigmenty - złoty i brzoskwiniowy
  • Konturowanie - MUR

Macie już plany na Andrzejki? Jeszcze robicie wróżby w ten "magiczny" wieczór? Ja bardzo lubiłam te zabawy,przepowiadanie przyszłości przy użyciu wosku itp. !!:)

Pozdrawiam
Monia:*

PS NOWOŚCI KOSMETYCZNE


W Drogeriach Natura pojawiło się 12 listopada kilka nowości. Między innymi nowe kosmetyki firmy KOBO i Sensique. W jesiennym niezbędniku znajdziemy maskary te wydłużające oraz pogrubiające, brązujący puder ( z olejkami jojoba oraz aloevera) oraz coś co mnie osobiście  najbardziej ciekawi, czyli korektory. Ten pod oczy zawiera witaminę E, olej z ogórecznika i mineralny filtr UV. Muszę sprawdzić, czy poradzi sobie z moimi cieniami :)




15 komentarzy:

  1. Śliczny make up ;) Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż :) a do Natury zamierzam się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie w tym makijażu :) Faktycznie pomadka stanowi jego idealne wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaże z czerwonymi ustami są nieodłącznym elementem mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentujesz w tym makijażu, usta rewelacja. :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie,
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...