poniedziałek, 30 listopada 2015

Raspberry chocolate Make up !



WITAJCIE !!

Po szaleństwach makijażowych  przyszedł czas na odrobinę klasyki. Na dzisiaj przygotowałam dla was czekoladowy makijaż z odrobiną maliny w postaci pomadki, która stała się moim ulubieńcem !! Mowa tutaj o Matte Liquid Lipstick od KOBO w kolorze 402 Watermelon Juice!! Odnalazłam wreszcie idealny odcień, który spełnia moje wszystkie wymagania, ale pełna recenzja pomadek będzie dopiero w piątek i wtedy wam przybliżę całą gamę kolorystyczną. 

Jest to odrobinę mocniejszy makijaż, który sprawdza się u mnie na babskie wyjścia na drinka :  ) Mam nadzieję, że wam również się spodoba : ) 










Kosmetyki, które użyłam


- Podkład -Collection Lasting Perfection 2
- Korektor -Collection Lasting Perfection 1
- Puder - KOBO transparentny
- Konturowanie - MUR
- Maskara - Secret Looka at me
- Cienie - 115 Chocolates 
  • Najjaśniejszy pod łuk brwiowy i w wewnętrzny kącik
  • Odrobinę ciemniejszy na całą powiekę ruchomą
  • Jeszcze ciemniejszy do zaznaczenie załamania
  • Najciemniejszy w zewnętrznym kąciku
  • Na dolnej powiece od najjaśniejszego do najciemniejszego 
- Pomadka - KOBO 402 Watermelon Juice
- Brwi -KOBO Eyebrow stylist set 
- Eyeliner Maybelline do przyciemnienia linii rzęs


Jak minęły wasze Andrzejki?? Ja już trochę myślami jestem w pobliżu Świąt :) Już za 24 dni Wigilia !! Ten czas tak szybko leci :) W tym tygodniu idę na ostatnie świąteczne zakupy i dla wszystkich prezenty będą gotowe ;P A jak u was z prezentami?? :)

Pozdrawiam

Monia:*


Dziękuję Drogerii Natura za możliwość przetestowania nowości kosmetycznych :)!

9 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...