środa, 3 czerwca 2015

Mój wiosenny, delikatny makijaż



WITAJCIE !!

Zauważyłam, że dużo osób dodaje posty z ich dziennym / wiosennym makijażem. Mój jest bardzo prosty i stawiam na minimalizm, ponieważ wychodząc na zajęcia w tygodniu nie mam za dużo czasu na malowanie. Obiecuję, że niedługo dodam wiosenny na wieczorne wyjścia;  ) Ten będzie na pewno mocniejszy. Skończyłam pisać magisterkę !! Jest u promotora więc mam o wiele więcej czasu i sumienie nie gryzie :P więc zaczynam znowu przygodę z malowaniem i już w tym tygodniu czeka mnie kilka sesji foto. 

W związku z tym, że rano nie mam za dużo czasu postanowiłam nie bawić się z makijażem oka i postawiłam na podkreślenie ust...czym? Zapraszam do czytania i oglądania : )


Mój makijaż:
  • Kreska czarnym cieniem wzdłuż linii rzęs
  • Przyciemnione rzęsy na dolnej powiece do 1/3
  • Cielisty lub lekko brązowy cień
  • Podkreślone usta


Podkład: Bourjois 123 CC Cream Ivory
Korektor: Lasting Perfection Collection 01
Puder:Paese ryżowy
Bronzer: Paese
Róż: Wibo
Usta:
  • Konturówka Golden Rose 511
  • Pomadka Bourjois Rouge Edition Velvet 9 Happy Nude Year
Oczy:
  • Kreska na linii rzęs Balm Voyage A4
  • Lekkie przyciemnienie powieki C3
Maskara: L'oreal So couture
 

Bardzo się cieszę, że pogoda dopisuje i prawdziwa wiosna/lato przyszło !! Wreszcie można nosić sukienki i spędzać czas na dworze ; ) A jak wygląda wasz wiosenny makijaż?

Pozdrawiam
Monia:*'

15 komentarzy:

  1. Makijaż świetny, masz idealną cerę to każdy make-up będzie dobrze wyglądał! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam chęć na tę pomadkę :) albo na nr 10 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie na 10 polowalam na promocji ale już nie było :(

      Usuń
  3. Ładny makijaż :) Rano przed pracą nie mam zbyt dużo czasu (wolę dłużej pospać:D ) więc korektor, podkład kreska na powiece, tuszuję rzęsy, coś mocniejszego na usta, róż na policzki i gotowe :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajniutki make up ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny, świeży, wiosenny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny makijaż. Usteczka fajny kolorek - jaki to numerek Burżujki ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...