wtorek, 13 maja 2014

Małe zakupy !!


Witajcie!!

W ten weekend odwiedziła mnie mama i troszkę pozwiedzałyśmy Poznań no i wybrałyśmy się na małe zakupy. Na szczęście pogoda nam dopisała i mogłyśmy pobuszować po sklepach. Mama szukała sukienki na weselę ( ja na szczęście już dawno znalazłam tą idealną ) i znalazła po długich poszukiwaniach. Ciężko jest znaleźć ładną sukienkę, z dobrego materiału i żeby miała to coś w sobie a nie była podobna do miliona innych. W sieciówkach raczej ciężko coś takiego znaleźć, na szczęście w Poznaniu jest sporo ciekawych sklepików.






Chciałyśmy wybrać się na obiad do Manekina, jednak ta kolejka poza lokal była przerażająca !! Więc udałyśmy się do Pysznej na pyszne pierogi zapiekane w cieście...polecam !! Po posileniu się kupiłam śliczne szpileczki pasujące do mojej sukienki na wesele !! Najlepsze w nich jest to, że na inne imprezy też będą idealne : ) Podoba mi się w nich pasek...na pewno w tańcu ich nie zgubię : P











Trafiłyśmy też przez przypadek w Malcie na otwarcie Rossmanna i przy kasie otrzymałyśmy kupon dzięki któremu mogłyśmy wybrać sobie prezent...prostownica do torebki? Czemu nie : ) W drogerii kupiłam dodatkowo kilka gadżetów takich jak: "nożyczki" do brwi, Pumeks z tarką do pięt ( Czas zadbać o stopy!! ), szklany pilniczek ( mój pierwszy ) no i  maskarę Scandaleyes.












Oczywiście co to by były za zakupy bez kilku ciuszków : ). Zauważyłam, że ostatnio pojawiło się sporo ciuchów z motywem ananasa i innych egzotycznych owoców oraz napisy związane z Hawajami. Mi osobiście spodobała się krótka różowa bluzka...może dlatego, że chcę już wakacje?? Nie zaprzeczę :P Dodatkowo kupiłam wzorzyste leginsy, ciężko znaleźć takie w których wyglądam " korzystnie"...niektóre wzory mnie przytłaczały : )





Pozdrawiam
Monia:*



PRZYPOMINAM O ROZDANIU !!
AŻ DWIE NAGRODY !!





8 komentarzy:

  1. uwielbiam takie spodzieniuszki !!:]

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeju wiem co to znaczy poszukac sukienkę na jakas okazję ale zeby nie byla taka jak inne i zeby miala to cos.. ja szukalam pol roku!!! Niby tu gdzie jestem jest OGROM i wybor jest przerozny ale ograniczala mnie kasa jak zwykle. Nie mniej znalazlam tą jedyną :D
    Buty bardzo fajne, ten pasek dodaje im charakteru i uroku jednoczesnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Leginsy są super :) Sama bym takie chciała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...