piątek, 27 września 2013

Co nowego do testów??



 Witajcie !!



Dzisiaj post zdjęciowy, ponieważ chciałabym Wam pokazać co w najbliższym czasie będę testować. Zgodnie z zapowiedzią pierwszą paczuszkę za jaką się biorę jest Paese.Te produkty kosmetyki i gadżety dostałam na spotkaniu lubuskich blogerek, o którym pisałam TUTAJ.

Trochę tego jest...oczywiście mama już sobie sama przygarnęła Masło do ciała Flos Lek Truskawka i poziomka ; ) Nie dziwię się...zapach ma cudowny !! ; )

W poniedziałek już jadę do Poznania... i znowu się zacznie...na szczęście zajęć w poniedziałki w wtorki nie mam co oznacza czterodniowy weekend ; P i mam nadzieję, że znajdę trochę czasu aby odwiedzać Wasze blogi i systematycznie wrzucać coś na mój  : ) no i zapisuję się na siłownię, bo inaczej sama się nie zmotywuję...jak zapłacę to będę chodziła !!

I jeszcze kilka zdjęć ze spotkania, które dostałam od Kasi Dziękuję : *





















Sporo się tego uzbierało.. : )












Jakiego kosmetyku nie miałyście jeszcze okazji wypróbować?? : )

Pozdrawiam :*
Czas zrobić coś pysznego na obiadek..może naleśniki ? : )

Monia



3 komentarze:

  1. ciekawią mnie masła flosleku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło było Ciebie poznać na spotkaniu :)
    Jesteś bardzo śliczną kobietą i to bardzo sympatyczną. Jest w Tobie bardzo dużo pozytywnej energii i uwierz mi ale twoja uroda jest wyjątkowa i nie da się przejść obok Ciebie obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...