poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Relacja z Targów Look i BeautyVISION 2013





Witajcie !!


Dzisiaj oczywiście muszę dodać foto relację z targów LOOK i beautyVISION. Odbywały się one cały weekend. Ja niestety nie mogłam być od soboty i byłam tylko wczoraj. Ogólnie wrażenia pozytywne i to bardzo. Nie byłam nigdy na tego rodzaju targach i nie wiedziałam jak to będzie wyglądać i ile będzie ludzi. Po przekroczeniu progu już wiedziałam, że mi się spodoba. Było spooro ludzi i wiele atrakcji. Nie wiedziałam na jakie stoisko iść i gdzie patrzeć : )


Zrobiłam małe zakupy...będę miała co testować : P


Targi przygotowały dla Nas salę konferencyjną, w której czekały na nas przekąski i napoje. Było to bardzo miłe z ich strony. Podczas Naszego posiedzenia tam mogły Nas odwiedzać firmy i chyba nikt nie zaprzeczy, że furorę zrobił Pan, który nazwał Nas "blokierkami ": P

Przed wyjściem na Targi zerknęłam na stronę Targów i znalazłam tam wpis, który sprawił, że nie mogłam przestać się uśmiechać  : ) :

"W niedzielę na targach beautyVISION odbędzie się spotkanie autorek najpopularniejszych polskich blogów kosmetycznych. Wezmą w nim udział :...."


A oto relacja zdjęciowa ^^.




























I kilka fotek ze strony Targów :









Do zobaczenia na następnym spotkaniu !! ;*

Pozdrawiam
Monia;*



4 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...