poniedziałek, 11 lutego 2013

Powrót !!! Rozpakowanie Paczek / Listów / Prezentów














Jest to setny post !!! Jupi : ) Właśnie teraz to sobie uświadomiłam : P

Cieszę się bo już oficjalnie zakończyłam sesję!! Już wszystkie oceny mam : ) Oznacza to, że wreszcie będę miała więcej czasu aby zająć się blogiem. Stęskniłam się za postami i oczywiście za błogim lenistwem : P

Przyjechałam do domu i wreszcie mogłam dokładnie przejrzeć co było w paczkach ze Spotkania Blogerek i co Pan listonosz mi przyniósł. Więc dzisiaj będzie trochę o tym co będę recenzować w najbliższym czasie; D

Tylko jest problem....nie wiem od czego zacząć ? :D Liczę na Wasze propozycje. O czym wpierw chciałybyście przeczytać? :D


A oto co było w paczuszkach :





WAX, HENNA

Maska do włosów ciemnych
( ja niestety mam jasne : ))






DERMEDIC

hydrain3
Maska nawadniająca skóra sucha

i mnuuustwo próbek i maseczek : D










ORIENTANA

Maska pod oczy.








MARIZA

Bawełna krem do rąk i paznokci
Lakier do paznokci
Złoto Maroka
Podkład mineralny pudrowy









BARWA

Żel antybakteryjny do mycia ciała
Balsam do ciała Energia z Guaraną i pomarańczą
Krem do rąk z ekstraktem z wiśni






VENITA
Arctic krem ochronny do twarzy na zimę
Lakier do paznokci
Błyszczyk do ust
Quick Dry







GREEN PHARMACY
Jedwab do włosów
Eliksir do włosów
Szampon do włosów suchych
Krem do stóp
Masło do ciała ( zielona glinka i drzewo herbaciane)








JOKO
Lakier do paznokci









PAT & RUB
Nawilżający błyszczyk do ust pomarańczowy
Żel myjący do ciała









ORIGINAL
SOURCE
Żel pod prysznic LIME
Płyn do kąpieli MANGO & MACADAMIA









________________________________________________________________________________________________


A to paczuszki jakie czekały na mnie w domku:






Moja wygrana od  Alinki 
Dziękuję bardzo. Carmexy bardzo mi przypadły do gustu ^^









I wygrana w serwisie IBeauty
Maskara Black Jack










I na koniec mój mały urodzinowy prezencik
Prostownica ProCare Keratin PHILIPS


Już nie mogę się doczekać kiedy jej użyję : ) Będzie idealna też do robienia loków, ponieważ ma idealny kształt do tego. :D










Za co wpierw mam się wziąć? O czym chciałybyście poczytać? Co Was interesuje?
Może miałyście już styczność z tymi produktami?


Jak pisałam wcześniej kupiłam farbę Ombre i w piątek użyłam jej !!
Jutro oczywiście zdam relacje i wrzucę fotki przed i po : )



Pozdrawiam;*
Monia;*





PS  przypominam o moim Urodzinowym Rozdaniu ----> ROZDANIE


16 komentarzy:

  1. świetne prezenty i paczuszki! :)
    zapraszam do mnie,
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdanej sesji:) Fajne prezenty, jestem ciekawa balsamu z Barwy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ; )
      Dzisiaj wieczorem już go wypróbuję ; )

      Usuń
  3. Cudowności :) Jestem bardzo ciekawa opinii o kosmetykach Barwy. Poza szamponami nie mogę znaleźć innych produktów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj pierwszy raz użyłam kremu do rąk.wiśniowy zapach jest cudny ^^

      Usuń
  4. Cała masa tego, miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie same super kosmetyki :)
    A prostownica super :)
    Wpadnij do mnie i pozdrawiam :)
    http://kosmetycznieee.blogspot.com
    http://kuchareczkamala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne paczuszki, będzie co testować:)
    Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już posegregowałam i zaczynam testować. I mama się ucieszy...bo ja liftingu nie potrzebuję : )

      Usuń
  7. wow ile paczuszek...jest co testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz cudowny blog ;) bardzo mi sie podoba :) poobserwujemy sie? :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż pozazdroscic tylu paczek, napewno bedziesz miała co testować ;)

    Pozdrawiam Monika ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm is anyone else encountering problems with the images on this blog loading?
    I'm trying to determine if its a problem on my end or if it's the blog.
    Any suggestions would be greatly appreciated.

    Check out my homepage how to file for bankruptcy in florida

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...