wtorek, 5 lutego 2013

Czas na zmiany !!: )







Dzisiaj będzie króciutki post, ponieważ jestem w trakcie nauki na OSTATNI egzamin !!! Jak na razie jestem do przodu...wszystkie egzaminy zdane. Dzisiaj pisałam przedostatni, ale w piątek będą już wyniki. Nauka na ostatni jest najgorsza...już myślami w domku jestem ; P


W piątek po egzaminie idziemy na imprezę posesyjną ! już się doczekać nie mogę  : D !!



W związku z tym, że jutro mam urodziny, to zapraszam Was jutro na mojego bloga...będzie mała niespodzianka : P !!




A teraz wróćmy do tematu:

Od zawsze marzyłam o jakiejś zmianie..coś czego nigdy nie zrobiłam. Nigdy nie farbowałam włosów. Zawsze lubiłam mój kolor włosów, jest naturalny z blond refleksami od słońca...ale że panuje moda na Ombre to i ja postanowiłam spróbować...zaszaleć ; ) Na szczęście moja współlokatorka też chce uzykać ten efekt więc razem w piątek poddajemy się metamorfozie...











Trzymajcie kciuki, bo troszkę się boję co wyjdzie z tego : P





___________________________________________________________________________________________________________






I na koniec moje nowe naklejki. Miałam je na spotkaniu blogerek : ) Dzisiaj Pani w Kawiarni je pochwaliła :P



NAKLEJKI SEPHORA












Używałyście może już tej farby Ombre?? : )




Pozdrawiam i wracam do książek !! ; P
Monia ;*






2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...