Obserwatorzy

czwartek, 21 lutego 2013

Matowy lakier do paznokci + SH







Hej Dziewczyny !!!

Jak Wam mija ten tydzień ?? : )  Ja codziennie teraz późno wracam do domu...praktycznie minimum do 17: 00 mam. Dzisiaj o 18 : 00 skończyłam a wczoraj z własnej woli zostałam na Uczelni aż do 21 : 00 hahah . A dlaczego ? Ponieważ z kołem graliśmy w grę i trochę się wciągnęliśmy ^^ a o 21 Uczelnię zamykają ^^ dobrze, że o 20:50 przypomnieliśmy sobie o tym : ))

Ale wróćmy do tematu ^^ Dzisiaj przygotowałam dla Was króciutki post. Wczoraj podczas okienka pojechałam z koleżanką na małe zakupy i wpadł mi w oko lakier. A dokładnie matte od Golden Rose. Byłam ciekawa jak wyglądają takie lakiery na paznokciach bo aż wstyd się przyznać nie miałam jeszcze takiego ani nikt z moich znajomych.

Wybrałam to oto małe cudo :

Golden Rose
matte
kolor 01 : )






A tak prezentuje się na pazurkach :






Plusy :
  • Bardzo, ale to bardzo szybko schnie
  • wystarczy jedna warstwa aby ładnie pokryć pazurki
  • Jest dość tani ( około 7-8 zł )
Minusy:
  • Szybko odpryskuje : (


Dzisiaj jeszcze z racji tego, że nowy lumpek otworzyli musiałam go zwiedzić z koleżanką : ) Po drodze wstąpiłyśmy do naszego starego. Już zapomniałam jak to jest iść na dzień dostawy przed otworzeniem...te latające łokcie i koszyki ^^ haha.. niektórzy zbyt na serio to biorą : )


No a to co udało mi się kupić : )












I sukienka w której się zakochałam !!!









  





 Tak się prezentuje na mnie ; )
Jeszcze takiej nigdzie nie widziałam : DD




 
 







Pozdrawiam
Monia ;***



PS Przypominam o konkursie !!! Jutro do 23:59 !!! ---> KLIK

29 komentarzy:

  1. świetny lakier i super zdobycze udalo Ci się upolować w sh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ; )
      Będę polować na metaliczny lub błękitny teraz ^^

      Usuń
  2. Muszę upolować matowy lakier bo jeszcze takiego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba próbować nowości ^^ a cena zachęca ; )

      Usuń
  3. lakier ładny ale słabiutki ten mat... a sukienka przepiękna ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam czego się spodziewać po tym lakierze. Jest inny niż te zwykłe ; D Taki pół-mat bym powiedziała : )

      Dziękuję ; D;*

      Usuń
  4. Powiem szczerze, że ta sukienka na wieszaku to nie prezentuje się fajnie, ale na tobię leży wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lakier cudowny a sukienka na tobie wyglada wspaniale *.*
    zapraszam do mnie www.me-and-my-passions.blogspot.com
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. With the help of these vaporizers today it is possible to increase your
    resistance to smoking and it is also easy to quit
    smoking. Some of the leading brands of vapes in the market today
    are volcano, silver surfer and the iolite Vaporizer.

    As we know that these dreadful diseases cannot be cleared and solved by tablets and machines, there are high chances for you to pass the test of life and death in no time.

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz podać adresy lumpeksów w Poznaniu wartych uwagi? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że dużo osób o to pyta więc jutro postaram się dodać osobny post o tym : )

      Usuń
  8. Cześć, gdzie chodzisz do lumpów? xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Też byłbym ciekawy jakie lumpeksy w Poznaniu polecasz! Świetny lakier ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne łupy :) sukienka urocza, bardzo ladna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolorek lakieru:)
    Fantastyczne zdobycze gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sukienka!
    a co do lakieru to mam z tej serii, tylko, że fioletowy i u mnie co prawda nie odpryskuje, ale w tempie błyskawicznym niestety się ściera przy końca, a szkoda, bo daje fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładanie przy końcach szybko znika !! : )

      Usuń
  13. kolor lakieru świetny :)
    Sukienka również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie czyta mi się Twoje notki, możliwe, że będę wpadała tutaj częściej.
    Obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka na wieszaku wygląda zwyczajnie a już na Tobie mega:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie matowe lakiery! Wyglądają świetnie moim zdaniem :D

    PS. Masz może do polecenia jakiś fajny krem na dzień? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś takiego innego lub innego: )
      Ja mam cerę wrażiwą i dobry dla mnie jest z Alterry z aloesem. Jest dobry, bo nie wysusza i nie świecę się, ale i tak nawilża i jest dobry pod podkład ^^

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...