poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Weekend pod znakiem....

 


Jak minął Wam kolejny wiosenny weekend? Ja postanowiłam z mężem wybrać się na Festiwal Roślin, ale niestety tak samo pomyślało chyba pół Poznania. Przyjechaliśmy o 12;00 i zastaliśmy chyba największą kolejkę do wejścia jaką kiedykolwiek widziałam. Poniżej macie filmik. Podziwiam ludzi, którzy tam stali, bo było to minimum półtora godziny stania. My wytrzymaliśmy 10 min i prawie się nie ruszyliśmy. o 18:00 zrobiliśmy drugie podejście. Jestem ogromną fanką roślin więc nie odpuściłabym sobie zobaczenia co ciekawego mogą zaproponować. Wiele osób odradzało bo się zawiodło, ale przy drugim podejściu po 10 minutach stania znaleźliśmy się w środku. Widziałam, że prawie każdy wychodził obładowany roślinami.

Czy byłam zadowolona? Chyba nie do końca, wiem że dla osób, które nie mają na co dzień " dziwnych " kwiatów mogło się tam podobać. Po pierwsze:

-Na raz za dużo osób było wpuszczonych i ludzie oblegali dosłownie regały i nie można było poczytać spokojnie etykietek czy przyjrzeć się roślinom

- Ceny nie były atrakcyjne tak jak zapowiadano. Wychodzi podobnie jak jest w Centrum Ogrodniczym Jucca, które bardzo polecam

- Dla większości ludzi była to po prostu jedyna atrakcja od wielu dni a nawet miesięcy, która się działa w Poznaniu

- Nie widziałam zbytnio osoby na miejscu, która by mi doradziła.













Jak to ja nie mogłam wyjść chociaż bez małego kwiatka i postawiliśmy na " mały baobab", który nazywają też drzewkiem szczęścia. 






Obiecałam też Wam mały update mojego balkonu : ) Dojechały poduchy i dywanik <3 Pomału nabiera to co raz większej spójności. Witamy w Grecji. Pogoda ostatnio dwa dni sprzyjała więc udało mi się wreszcie posadzić kwiaty. Akcja balkonowe rewolucje uważam za zakończoną! Nie mogę doczekać się, aż wszystko rozkwitnie zwłaszcza marakuja, która będzie się piąć po drabinkach. 












Jak minął Wasz weekend? Czy też nie możecie doczekać się, aż pogoda się ustabilizuje i zdecyduje czy to jeszcze zima czy już wiosna. Ja jestem w trakcie testowania skarpetek złuszczających na wiosnę więc niedługo możecie liczyć na recenzję. Używacie takie cuda przed nadejściem sezonu na sandały?


------------------------------------
INSTAGRAM-KLIK


Monika

27 komentarzy:

  1. Z chęcią zobaczyłabym te rośliny, ale tyle stania i ludzi to nie dla mnie :D Weekend spędziłam w domu pod znakiem przeziębienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dużo osób łapie ten pierwszy wiosenny katar. Szkoda, że akurat w ładną pogodę.

      Usuń
  2. Ja się wybrałem na rower. U nas miał być kiermasz ogrodnika, ale odwołali, więc myślę, że miałaś szczęście, że w poznaniu w ogóle coś się odbyło. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to z tego co czytałam podlega pod Targowiska więc mogło się odbyć. Oj rowerzystów to była ogromna liczba w ten weekend ! ; )

      Usuń
  3. Moja siostra to by szalała na takich targach,jest fanką roślin i kwiatów :D
    A ja wciąż nie mogę wyjść z zachwytu nad waszym balkonem - jest piękny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno by jej się spodobało : ) Cieszę się ogromnie : )!!

      Usuń
  4. jeju jakie królestwo badyli i badylków:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fatycznie ilośc ludzi piorujująca :D Ja w weekend wybrałam się na długi spacer :) Podoba mi się Twoj balkon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i w ten weekend będzie można pójść na spacerek : )
      Dziękuję

      Usuń
  6. Myślałam, że nie można organizować tego typu imprez ;) Piękne poduchy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to podpięte pod kategorię "Targowisko" dlatego mogło się odbyć. : )

      Usuń
  7. Wśród zieleni ponoć najlepiej sie odpoczywa

    OdpowiedzUsuń
  8. to jestes z poznania? o tym festivalu bylo glosno ze wzgl na ogromna kolejke nie stalabym tam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mieszkam w Poznaniu : ) Słyszałam, że taka kolejka była w każdym mieście podczas tego festiwalu. Ludzie są szaleni, że tyle tam stali : )))

      Usuń
  9. Super pomysł z tym festiwalem roślin :) Ty masz bardzo ładnie urządzony balkon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Nie słyszałam o tym festiwalu, musi być wspaniały :) Sama kocham roślinki! Pewnie stałabym w tej kolejce, jeszcze przed pandemią często jeździłam na eventy i zawsze stałam tam w długich kolejkach. Mój rekord to pięć godzin :D Więc chyba się przyzwyczaiłam.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko 5 h !! :O to takiej nie widziałam kolejki, podziwiam za wytrwałość ; )

      Usuń
  11. Szkoda, że nie mam balkonu. A ten festiwal to wspaniałe miejsce, sama bym chciała na taki się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy ten festiwal roślin, piękny masz balkon 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że taki festiwal miał miejsce w Poznaniu... chciałoby się powiedzieć szkoda, że mnie nie było, ale przez tłumy ludzi raczej nie byłabym zadowolona. Może w przyszłości lepiej to zorganizują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety, teraz ciężko, żeby nie było kolejek, skoro są limity osób wchodzących do krytych pomieszczeń. Z drugiej strony, przynajmniej w środku można się swobodnie poruszać, z wyjątkiem tych obleganych regałów, ale no tak wyglądają niestety większe wydarzenia :) Super, że drugie podejście było bardziej udane!

    Szkoda, że trochę się zawiodłaś. Mam nadzieję, że ich kolejna edycja będzie o wiele atrakcyjniejsza i bardziej zaplanowana. Rośliny przecudowne!
    Rzeczywiście balkon w greckich klimatach - podoba mi się :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...