piątek, 30 kwietnia 2021

Real natural, czyli maska probiotyczna.

 



Witajcie przed weekendem majowym, jak tam Wasze plany? Pogoda raczej nie sprzyja opalaniu i grillowaniu na dworze. Więc u mnie zaczęło się porządne dbanie o cerę i skórę. Otworzyli wesela więc mam nadzieję, że i moje w czerwcu się odbędzie. Będąc w Biedronce zauważyłam maskę probiotyczną, nigdy takiej jeszcze nie miałam więc z chęcią ją kupiłam. Miałyście kiedyś maskę probiotyczną?





OD MARKI:
-nawilżająco-kojąca maska probiotyczna
-wyciąg z fermentacji Lactobacillus wzmacnia barierę ochronną
- napina zwiotczałą skórę poprawiając jej jędrność
- zawiera ekstrakt z trufli czanozarodnikowej i hydrolat z zielonej herbaty, które nawilżają i wygładzają skórę

CENA:
4-5 Zł dostępna w Biedronce


MOJA OPINIA:

- Po pierwsze cena, która zachęca do spróbowania.
- Nigdy wcześniej nie miałam maski probiotycznej więc z chęcią po nią sięgnęłam
- Bardzo łatwo otwiera się płat, nie jest mocno sklejony więc w ciągu chwilki miałam ją już na twarzy
- Doczepiłabym się tylko do tego, że otwory na oczy mogłyby być większe lub mieć inny kształt.
- Nie podrażniła mnie ani nie uczuliła
- Po ściągnięciu resztę produktu rozprowadziłam po twarzy i szyi, bardzo szybko się wchłonął. 
- Skóra po niej była rzeczywiście lekko napięta i bardzo przyjemna w dotyku
- Zapach bardzo delikatny i przyjemny

9/10 jak dla mnie






Przy pisaniu wpisu towarzyszyła mi Luna więc musiałam go tworzyć na raty, bo jak tu się nie oprzeć temu spojrzeniu i z nią się nie pobawić. Czy Wasze zwierzaki wiedzą kiedy pracujecie  i lubią Wam poprzeszkadzać? 


-------------------------
INSTAGRAM - KLIK


Monika

27 komentarzy:

  1. Kiedyś tak, teraz nie mam żadnego zwierzaczka ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Maska bardzo ciekawi, piesek słodki :) Moje koty też dobrze wiedzą kiedy pracuję i wtedy robią wszystko, żebym na nie zwróciła uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiają atencję : ) Ale za to są słodkie : )

      Usuń
  3. swietny pomysl musze tez maske zrobic dzis

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Moja Mariola uwielbia przeszkadzać. Tak to nie chce się przytulać, a kiedy akurat nie mam czasu to się łasi :D Mariola to mój kot. Świetna recenzja. Uwielbiam maseczki, zawsze robię je sobie w niedzielę, to mój dzień maseczek :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty są kochane : ) Uwielbiam jak się łaszą : )

      Usuń
  5. Nie znam marki, ale pies jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tej maski, ale mnie nią zaciekawiłaś.
    Chętnie ją przetestuję :D Luna jest urocza :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporadycznie używam masek w płacie - wolę jednak tradycyjne.
    Co zaś do majówki u nas leniuchowanie (zasłużone, bo jestem świeżo po szczepieniu), Netflix, domowe spa i dobre jedzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczka bardzo ciekawa. Chętnie ją poznam.

    OdpowiedzUsuń
  9. cenowo spoko:) i działanie również zacne:) biorę:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra opinia, świetna cena, nic tylko przetestować u siebie. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam takiej maski. Biedronka pozytywnie zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze żadnej maski z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lunka od razu skojarzyła mi się z moją zmarłą Lenką <3 Cudna jest!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...