poniedziałek, 19 lutego 2018

Nowa pasja! Zabawa lalkami?


WITAJCIE!

Dzisiejszy wpis będzie trochę inny. Dlaczego? Chciałabym w wami podzielić się moją nową pasją, którą nie koniecznie jest zabawa lalkami a dokładnie zabawa jej włosami. Od kilku lat jestem makijażystką i wykonuje między innymi makijaże ślubne. Uznałam, że warto jest uzupełnić wachlarz usług o wykonywanie fryzur ślubnych. Na początku podchodziłam do tego dość sceptycznie i czułam się trochę jak mała dziewczynka, która bawi się lalkami. Jednak z każdą wykonaną fryzurą na mojej lalce czułam satysfakcję i bardzo mi się to spodobało.

Zakupiłam główkę fryzjerską w internecie, trochę żałuję że nie w stacjonarnym sklepie. Według opisu lalka ma w 100% naturalne włosy, jednak nie są one miłe i przyjemne w dotyku. Nie są niby złe, ale chyba muszę dla niej zainwestować w dobrą odżywkę nawilżającą. Według opisu może też włosy poddawać obróbce termicznej, jednak po zrobieniu loków włosy wyglądały jeszcze lepiej. Dlatego taka mała sugestia dla was, lepiej zainwestujcie kilka złotych więcej i kupcie wyższej jakości lalkę.

Wracając do głównego tematu, chciałabym wam pokazać kilka moich ostatnich fryzur. Jak tylko mam chwilę próbuję zrobić coś nowego i o jeden stopień cięższego. Na YouTube jest na prawdę dużo kanałów, które pokazują krok po kroku jak wykonać nawet bardzo skomplikowane fryzury. Bardzo się w to wkręciłam i mam nadzieję, że uda mi się niedługo pójść na kurs i dowiedzieć się kilku ciekawych trików związanych z lepszą trwałością fryzur. Trzeba się rozwijać, nie można stać w miejscu.







Są to moje początki więc bądźcie wyrozumiałe. A wy co nowego ostatnio zrobiłyście? Macie plany na własny rozwój?
Pozdrawiam
Monia:*

4 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...