piątek, 17 lipca 2015

Konturowanie MUR



WITAJCIE !!


Ostatnio było coś o brwiach ( KLIK ), a dzisiaj przyszedł czas na konturowanie. Co powiecie na kosmetyki nadające kształtu naszej buzi. Zazwyczaj używałam kremowego bronzera pod kości policzkowe, jednak trzeba próbować nowych rzeczy. W dzisiejszym poście poopisuję wam produkt firmy MUR <3 Definition, I <3 Definition w odcieniu Fair, czyli tym najjaśniejszym.





O PRODUKCIE:


Opakowania kosmetyków należącej do tej serii są bardzo podobne, czyli czarne pudełko i fioletowe napisy. W środku znajdziemy trzy produkty, czyli bronzer, róż oraz rozświetlacz. Są to kosmetyki dość jasne i pasujące do mojej karnacji.






MOJA OPINIA:



+ Bardzo dobrze trafiłam z kolorem palety
+ Intensywność produktów można stopniować
+ Rozświetlacz daje bardzo naturalny efekt, może się sprawdzić również w dziennym makijażu
+ Bardzo dobra pigmentacja
+ Aplikacja jest bardzo sprawna, ponieważ produkty bardzo dobrze się rozcierają i nadają naturalny efekt.
+ Najczęściej sięgam po bronzer z tej palety a najrzadziej po róż, ponieważ mam już swój ulubiony a tego używam, gdy mam lenia i nie chce mi się innego szukać :P






Macie swoje ulubione kosmetyki do konturowania? Jestem ciekawa czego używacie. Używacie bronzerów specjalnie przeznaczonych do konturowania czy zwykłych?

Pozdrawiam
Monia:*

2 komentarze:

  1. O matko.. Ale mi chęci narobiłaś na to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie przepadam za takimi paletkami 3w1, bo zawsze mi któryś kosmetyk nie podpasuje :P Muszę oddzielnie dobierać sobie bronzer, róż i rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...