niedziela, 11 stycznia 2015

Frozen Pink !! Pomysl na Make-Up




WITAJCIE !!


Wiem, że za oknem nie ma zimy ( raczej późna jesień ), ale dzisiaj przygotowałam dla Was makijaż o mroźnej nazwie Frozen Pink. Jak możecie się domyśleć będzie róż :P ale też piękny cień o nazwie Lilac Frost...Jakoś tak stęskniona zimy i śniegu postanowiłam coś takiego zmalować : ) Wy też tęsknicie za białą zimą?


Zapraszam do oglądania i komentowania oczywiście ; ) !! i przypominam o mojej stronie na facebook'u ---->>> KLIK










Cienie:


  • MUR Eyes Like Angels (Lilac Frost, Silver Dream, Choc!, Truffle, Purpled!, Pink Frosted, Lilac Shimmer ))
  • MUR ICONIC 3 ( najjaśniejszy i najciemniejszy)
  • INGLOT matowy brąz
Podkład : Revlon ColorStay 150 Buff

Korektor: Catrice

Puder: KOBO Profesional Transparentny

Róż: MUR Sugar & Spice

Maskara: L'oreal Volume Million Lashes

Usta:  Pomadka Golden Rose Velvet Mat





W tym tygodniu chyba już możecie spodziewać się recenzji różu, którego użyłam przy tym makijażu : ) Wybiera się ktoś w przyszłym tygodniu na Targi Ślubne w Poznaniu ? : )

Pozdrawiam
Monia:*



zBLOGowani.pl

8 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz !!!
Cieszę się bardzo z każdego komentarza. Lubię je czytać i odpowiadać na Wasze pytania. !! ; ))

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...